Mini-seria pune într-o lumină nouă ambițiile personale ale lui Lewis Hamilton, ce îl determină să își întreacă aștepările, să își doboare barierele și să își îmbunătățească performanțele astfel încât să îi inspire pe cei din jur.
Episoadele vor fi lansate concomitent cu fiecare cursă din calendarul Campionatului Mondial de Formula 1 2018, având focus pe câte un aspect din viața personală și profesională a lui Lewis Hamilton. Acesta le va da share pe canalele sale de social media, inclusiv Instagram,
Facebook și Youtube. Mini-seria documentară va fi valabilă și pe pagina dedicată de pe tommy.com, o platformă dinamică one-stop care celebrează poziția de ambasador de brand a lui Lewis Hamilton și parteneriatul strategic dintre Tommy Hilfiger și cvadruplul Campion Mondial de Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, adunând laolaltă ultimele imagini și clipuri de campanie și look-urile de colecție.
„Lewis are această ambiție nestăvilită de a crește și a atinge noi obiective atât pe pistă, cât și în afara ei, oferind inspirație fanilor din întreaga lume,’ a declarat Tommy Hilfiger. „Această mini-serie personală vine cu o perspectivă nouă și intimă asupra călătoriei sale de a-și atinge potențialul maxim în cursele de Formula 1, dezvăluind laturi de ale sale pe care puțini oameni le cunosc.’
De la pasiunea lui Lewis Hamilton pentru muzică, fashion și valorile care îl ghidează zi de zi până la eforturile sale în a încuraja generațiile mai tinere să își urmeze visurile, seria #WhatsYourDrive este despre voința incredibilă de a reuși în toate aspectele vieții, inspirând pe parcurs și următoarea generație de fani TOMMY HILFIGER.
„Este o poveste despre dezvoltare personală, explorare și exprimare de sine dincolo de pistă, pe care mă bucur să o împărtășesc cu fanii, la nivel global,’ a povestit Lewis Hamilton. „Este despre setarea unor țeluri, despre cum să îmbrățișezi orice oportunitate care apare și despre cum să nu lași pe nimeni și nimic să îți stea în cale.’
Foto: PR