Evenimentul Tommy Hilfiger “ROCKCIRCUS” a adus conceptul de prezentare TOMMYNOW “See Now, Buy Now” la Londra, alaturi de ambasadorul global al brandului, Gigi Hadid, si de trupa The Chainsmokers.
Inspirat de dragostea de-o viata a lui Tommy Hilfiger pentru rock-and-roll, spectacolul ROCKCIRCUS' a fost un melanj plin de farmec si nostalgie, reinterpretat printr-o viziune proaspata si o atitudine curajoasa. TOMMYNOW pentru Toamna 2017, al treilea show de prezentare al brandului desfasurat in sezon, a inchis Saptamana Modei de la Londra in iconica sala de concerte, Roundhouse, centrul istoric al rock-ului londonez.
Pentru prima data, TOMMYNOW a prezentat atat colectiile de dama, cat si cele masculine, pe langa cea de-a treia colectie capsula TommyXGigi, si toate tinutele prezentate pe podium au fost disponibile printr-un ecosistem de canale pentru achizitie imediata, in peste 70 de tari.
TOMMYNOW ROCKCIRCUS' a marcat lansarea globala a colectiei capsula TommyXGigi, Toamna 2017. Gigi Hadid este ambasadorul global pentru TOMMY HILFIGER Womenswear, care include imbracaminte, incaltaminte, accesorii, ochelari de soare, ceasuri si parfumuri. Colectia TommyXGigi combina atitudinea rebela cu un twist feminin, precum si stilul unic, efortless, al lui Gigi cu dragostea lui Tommy rock-and-roll.
Pentru prima oara, TOMMYNOW combina atat colectiile pentru femei, cat si cele pentru barbati, prezentand tinute din HILFIGER COLLECTION, punctul culminant al ofertei de produse dedicate femeilor, si din HILFIGER EDITION, care aduce un omagiu mostenirii tinutelor masculine legendare Tommy Hilfiger.
Foto: PR