O nouă colecție de produse clasice stilul streetwear contemporan lansată printr-o campanie infuzată de ritmul comunității lowriding din Japonia.
Tommy Hilfiger anunță următorul capitol Tommy Collection by TOMMY JEANS. Inspirată de rădăcinile sale din hip-hop, Tommy Collection se conectează la comunitățile din întreaga lume, promovând cultura străzii printr-o perspectivă progresivă, locală. În acest sezon, TOMMY JEANS apare în lumea lowriding-ului din cultura chicano japoneză cu cea mai recentă lansare a celei mai elevate colecții.
Tommy Collection Primăvară ’23 este formată din piese care prezintă o interpretare contemporană a arhivei TOMMY JEANS. Piesele moderne de bază primesc un twist de sezon, și produsul hero este jacheta windbreaker Chicago în roșu și albastru, cu mâneci detașabile. Alte atracții ale colecției sunt blugii baggy Aiden din denim, medium wash și talie lejeră, al căror stil este sinonim cu muzica rap; jacheta parka color-blocked; vesta trucker din denim, decupată, fără mâneci; vesta tricotată stil letterman și puloverul stil hochei din nailon. În întreaga colecție piesele prezintă diverse proporții și oportunități de layering, în timp ce îmbină estetica prep, skate și hip-hop. Arhivele sportive sunt recodificate prin caleidoscopul culturilor, oferind siluete clasice cu o energie turbo.
Campania Tommy Collection Primăvara ’23 este un amestec de instantanee pline de acțiune, momente dezinvolte și portrete intime ale comunității lowrider, realizate de fotograful Theo Cottle din Londra. Cu o distribuție de lowrider americani clasici și proprietari de garaje, rapperi și artiști tatuatori, colectivul japonez modelează o lume dinamică în care colecția se integrează.
Videograful Yohai Haga Peta (@yoheipeta) a surprins universul lowrider din Shibuya pe timp de noapte, cu scene declanșate de cultura stradală Cali-Mex și cultura mașinii, în timp ce șoferii fie conduc în derivă, fie alert sau se plimbă pe străzile din Tokyo.
Colecția este disponibilă pe tommy.com și în anumite magazine TOMMY JEANS din întreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din România se află în Parklake Shopping Center și MegaMall București.
Intrați pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans și #TommyCollection și alăturați-vă comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, streetwear și cultura.
Foto: PR