PETA a premiat-o pe Rihanna cu „Compassion in Fashion Award” pentru noua sa linie Fenty realizată integral din materiale vegane.
Brand-ul Fenty, care este și numele de familie al Rihannei, a fost lansat într-o primă fază în cooperare cu Puma. A continuat apoi cu Fenty Beauty, care a preluat rapid un loc fruntaș în lumea produselor cosmetice și a fost consolidat de linia de lenjerie intimă, Savage x Fenty.
Acum, la patru luni după ce Rihanna a câștigat primul său premiu pentru Fenty și anume un premiu oferit de British Fashion Council anul trecut în decembrie la Londra, a primit o a doua recunoștere, de data aceasta din partea PETA prin premiul „Compassion in Fashion” pentru noua sa colecție capsulă realizată integral din piele vegană fabricată prin proceduri cruelty free, animal friendly și fără impact negativ asupra naturii și a planetei.
Vicepreședintele PETA, Lisa Lange, i-a mulțumit cântăreței într-o declarație pentru ultimele sale realizări privind linia sa de îmbrăcăminte de lux. „Rihanna ar trebui să fie extrem de mândră de uimitoarea sa ultimă colecție cruelty free. Prin aceasta a dovedit cât de ușor este să creezi un „killer look” pentru care niciun animal nu trebuie să sufere sau să moară.”
Un video recent, distribuit de PETA, a dezvăluit imagini șocante în care cel mai mare producător de piele a fost surprins marcând, electrocutând și bătând vaci și tauri înainte de a-i ucide pentru pielea lor. Procesul de transformare al pielii animalelor în piele potrivită pentru vestimentație și accesorii necesită, de asemenea, utilizarea de substanțe chimice, inclusiv cianură, producând astfel cantități masive de emisii de dioxid de carbon care contribuie semnificativ la schimbările climatice.
Colecția, formată din cinci piese, rochii cu corset, pantaloni și cămăși în nuanțe naturale, a fost inspirată, conform divei, „de caracteristicile vestimentației utilitare și ale uniformelor.” „Caracterul dur, de protecție ale pielii și siluetele army realizate din piele vegană moale, conferă purtătoarei un sentiment de relaxare tipic Fenty într-o juxtapunere care subliniază predilecția brand-ului pentru contraste, rebeliune și lux redefinit.”
Foto: Instagram