Știm că vă era dor de minimalismul prețios & intelectual, marca Phoebe Philo. Dar iată și o veste bună - se va întoarce.
De când Bottega Veneta a ajuns pe buzele tuturor, în special datorită succesului uriaș înregistrat de linia de accesorii, toată lumea vorbea pe la colțuri că în spatele acestui succes s-ar afla Phoebe Philo – evident, o teorie absurdă.
După trei ani de absență, și cu o mână de ajutor din partea grupului LVMH, care a preluat o mică parte din acțiuni, Phoebe Philo își lansează propriul brand.
În momentul retragerii sale de la Celine, din poziția de creative director, au circulat foarte multe zvonuri, deși designerul a declarat că are nevoie de o perioadă de repaus, pe toate planurile. Nici nu e de mirare, având în vederea presiunea enormă la care era supusă, un carusel care nu iartă pe nimeni din această industrie.
Sigur țineți minte campaniile impecabile cu Daria Werbowy sau triumful datorat faptului că Phoebe Philo a reușit să o convingă pe Joan Didion să pozeze pentru Celine – toate acestea au restructurat din temelii o mare parte a ideii de estetic în moda contemporană.
Designerul care a reușit să impună acel tip de minimalism particular, care a reinventat ideea de accesoriu statement și a făcut femeile să viseze și să cumpere în egală măsură, ne pregătește ceva spectaculos, suntem siguri.
Foto: Arhiva ELLE