Odată cu venirea lui Riccardo Tisci ca director de creaţie, a început un nou capitol în istoria legendarei case de modă Burberry.
După plecarea lui Christo-pher Bailey din poziţia de creative officer, au existat multe nume care au fost vehiculate vizavi de cine ar putea să îl urmeze. Iată că Riccardo Tisci a fost cel ales pentru a aduce un nou sulflu în istoria casei de modă britanice, acesta transformând estetica Burberry în doar câteva luni!
Totul a început cu anunţarea unui nou logo, care să reflecte atât direcţia clasică a casei de modă, dar şi noua abordare mai young, mai sport, mai urbană. Bref, mai cool. Însă highlight-ul a fost şi rămâne noua monogramă creată de Tisci pentru acest nou capitol Burberry, derivată din iniţialele fondatorului, Thomas Burberry. Ţin minte şi acum campania prin care aceasta a fost dezvăluită! De exemplu, toate umbrelele de soare de pe o plajă din New York; un urs gonflabil gigantic plutind în Shanghai; o serie de autobuze double decker circulând prin Londra şamd – toate erau customizate cu celebra monogramă, făcând din această dezvăluire un spectacol vizual la nivel global!
O altă inovaţie impusă de Tisci a fost schimbarea celebrelor carouri Burberry, el modernizând şi simplificând imprimeul emblematic pentru casa de modă.
Evident, toate aceste schimbări de direcţie se reflectă şi în prima colecţia Burberry semnată de Riccardo Tisci, aceasta având trei mari direcţii, atât pentru linia feminină, cât şi pentru cea masculină: classic with a twist, propuneri casual sport și ţinute de seară.
Cert este că rezultatul este unul cât se poate de cool şi de stylish, oferindu-ţi practic toată gama de produse de care care garderoba ta are nevoie, ca tu să devii o adeptă convinsă Burberry!