(P) LC Waikiki deschide cel de-al 30-lea magazin în România

LC Waikiki, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, a anunțat deschiderea celui de-al 30-lea magazin din România, în mall-ul Iulius Mall Suceava.

(P) LC Waikiki deschide cel de-al 30-lea magazin în România

LC Waikiki, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, va deschide cel de-al 30-lea magazin din România, în mall-ul Iulius Mall Suceava. Magazinul va fi deschis în 29 aprilie, fiind al treilea magazin inaugurat de la începutul anului 2018, după cele din Bistrița și Râmnicu Valcea.

Lansarea noului magazin va consolida poziția pe piața din România a LC Waikiki, permițând clienților români să obțină acces la gama largă de produse și la excelentele servicii oferite de companie în întreaga lume. LC Waikiki intenționează să crească la 36 numărul magazinelor sale de pe piața din România, până la sfârșitul anului 2018.

Comentând lansarea noului magazin pe piața românească, Ramona Stanciulescu, Country Manager LC Waikiki România, a remarcat: „Suntem foarte bucuroși să ajungem la un număr de 30 de magazine, având ca obiectiv să devenim una dintre cele mai bune mărci de retail de fashion din România. Prezenți fiind în București și în alte 19 orașe, am investit mai mult de 33 de milioane de euro pentru deschiderea magazinelor și în prezent avem mai mult de 600 de angajați. Venitul net al companiei a depășit 54 de milioane de euro anul trecut, an în care au fost inaugurate alte 6 magazine, alături de cele 21 existente la începutul anului 2017. În prezent, suprafața magazinelor se apropie de 33.000 de metri pătrați și estimăm o creștere cu 23% până la sfârșitul anului. Piața românească are mari oportunități pentru retailul de modă și am remarcat o primire călduroasă a brand-ului și loialitate din partea clienților noștri. Suntem foarte fericiți că ne putem îndeplini misiunea și că putem crea oportunitatea ca oamenii să se îmbrace conform stilurilor și bugetele lor”.

Burç Korkmazlar, Manager General LC Waikiki Europa a declarat: „În ciuda nivelului ridicat al concurenței, succesul nostru în România și acceptarea puternică a brand-ului nostru ne-au ajutat să ne extindem pe piață. Am crezut în potențialul operațiunilor noastre de vânzare din România, țara în care am deschis primul nostru magazin internațional LC Waikiki și pe care am văzut-o ca pe o ușă de intrare și extindere în Europa”.

Misiunea LC Waikiki este de a oferi haine de calitate, colorate, confortabile, utile și, cel mai important, la modă pentru femei, bărbați, adolescenți, copii și bebeluși – pentru întreaga familie – la prețuri accesibile sub marca LC Waikiki exprimată prin motto-ul companiei: „Toată lumea merită să se îmbrace bine”.

În România, LC Waikiki oferă vestimentație specială pentru gravide, îmbrăcăminte pentru evenimente speciale, vacanțe, precum și piese vestimentare stylish din colecțiile de primăvară-vară și toamnă-iarnă.

Mai multe informații, aici.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din fashion