Află cum te provoacă cei mai cool influenceri să te îmbraci sustenabil cu noua colecție de primăvară 2021 H&M! #letschangefashion
H&M face încă un pas îndrăzneț în eforturile sale sustenabile, odată cu lansarea colecției de primăvară 2021, realizată doar din texturi organice provenite din surse reciclabile.
Echipa H&M ne-a provocat din nou cu un proiect, de data aceasta pe tema sustenabilității. Astfel, am pus la cale, împreună cu fotograful Tibi Clenci, o ședință foto super fashion, pornind de la caracteristicile colecției pentru primăvara 2021. Ei bine, această colecție este inspirată de nonșalanța minimalistă a anilor 90. Ador această perioadă din modă, așadar pentru mine a fost o adevărată încântare să stilizez piese-cheie precum sacouri, jeanși, hanorace, bluze sau rochii în nuanțe de alb, negru, bej și ivory, toate realizate din bumbac organic sau reciclat, dar și din Agraloop Biofibre, o țesătură inovatoare, utilizată și în colecțiile anterioare ale brand-ului. Aceasta va fi folosită de acum înainte și în colecțiile principale H&M, fiind încă un exemplu despre cum Conscious Exclusive a devenit un concept deschizător de drumuri când vine vorba despre tehnologie și materiale noi. Transformând deșeurile din culturi alimentare (în acest caz, deșeurile biofibrei de cânepă) într-o fibră naturală, mai multe piese ale colecției, precum hanoracul fără mâneci și trenciul supradimensionat, sunt realizate din Agraloop Biofibre.
Pentru a celebra această colecție, Doina Ciobanu, Lorena Buhnici, Alice Cavaleru, Sorina Fredholm, Diana Cosmin, Dana Rogoz și Sânziana Negru, susținătoare ale conceptului de modă sustenabilă, „s-au lăsat pe mâinile noastre” cu încredere, și rezultatul (cel puțin din perspectiva noastră) este unul spectaculos pentru fiecare dintre acestea. În plus, atmosfera ședinței foto a fost una relaxată și funny.
Dar cel mai important lucru este că poți achiziționa și tu cele 25 de modele din această colecție cu totul specială, începând cu data de 25 martie, în magazinele din toată țara si online pe H&M.
Și încă ceva: începând tot cu 25 martie, prin Programul tău de Loialitate (un program ușor de accesat, o spun din proprie experiență), H&M prezintă un nou mod de a-și recompensa membrii: punctele Conscious. Le vei primi de fiecare dată când vei efectua acțiuni sustenabile, precum reciclarea hainelor sau aducerea propriei pungi de cumpărături în magazinele fizice. Astfel, având propria pungă atunci când faci cumpărături în magazin, primești 10 puncte de loialitate, în timp ce, dacă vei recicla hainele pe care nu le mai porți, câștigi un voucher bonus digital și 15 puncte de loialitate. Pe scurt, este ușor să acționezi sustenabil, iar H&M te și premiază pentru asta.