Daca te intrebai ce se intampla cu Instagram-ul celor de la Gucci, afla ca brandul a decis sa isi promoveze noua campanie intr-un mod mai special. In dorinta de a se apropia mai mult de publicul tanar, pasionat de social media, Gucci lanseaza o colectie de meme-uri create in jurul noilor ceasuri.
Campania este insotita de hashtag-ul #TFWGucci si, pentru crearea acestor imagini, s-a colaborat cu mai multi artisti, fiecare postare fiind insotita de numele acestora.
Citeste si:
Gradina Alchimistului sau spectaculosul show Gucci
Nu este prima data cand un brand foloseste meme-uri sau orice alta forma de comunicare intalnita in social media, Alexander Wang atragand atentia, tot pe Instagram, asupra unor concepte copiate din show-urile sale. Totodata, Dolce&Gabbana a ales pentru prezentarea de anul acesta ca in locul modelelor obisnuite sa defileze pe catwalk influencerii si bloggeri.
A post shared by Alex Wang (@alexwangny) on
Foto: Instagram