Casa de modă și brand-ul de îmbrăcăminte sport prezintă la Milano piese extravagante, inspirate de stilul athleisure.
Gucci a prezentat vineri, în cadrul Milan Fashion Week, prima sa colaborare cu marca de îmbrăcăminte sport. Visul designer-ului Alessandro Michele de a îmbina dungile Gucci cu cele adidas au stârnit discuții despre nevoia acestei colaborări, dar rezultatul este deja privit ca fiind unul mult mai reușit decât cel cu alte case de modă.
Michele a declarat că această colaborarea a fost „de multă vreme dorința lui ascunsă”. „Dungile și liniile sunt simboluri incredibile”, a spus directorul de creație Gucci în culise, la sediul casei din Milano, unde brand-ul de lux a prezentat pentru prima dată de la începerea pandemiei.
Pe podium au fost prezente mai multe look-uri fresh și inovatoare, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, incluzând piese precum sacouri, paltoane, tricotaje, treninguri și nenumărate accesorii cu semnele distinctive ale ambelor mărci, unele lângă altele. Ca estetică, toată prezentarea și ținutele au fost mai degrabă în stilul casei de modă decât al brand-ului sport. Singura piesă clasică reinventată adidas a fost o jachetă sport cropped.
Accesoriile Gucci x Adidas includ genți și mănuși din piele cu cele trei dungi, precum și o abundență de berete, șepci, și căciuli. Cea mai ciudată piesă este o cască de baie tricotată, dar având în vedere că vorbim despre Alessandro Michele și Gucci, nicio piesă nu poate fi descrisă ca fiind prea excentrică.
În timp ce Gucci a debutat cu look-urile pe podium, adidas a început să prezinte colaborarea prin intermediul canalelor sale sociale și prin aplicația Confirmed. Atât pagina Twitter, cât și cea de Instagram a adidas Originals prezintă un logo galben și maro Gucci x Adidas ca fotografie de profil, iar o postare pe Instagram arată detalii ale unora dintre produse.
Foto: Profimedia, Instagram