Demna Gvasalia a fost desemnat Personalitatea Anului 2016, dupa un an in care s-a facut remarcat in industria modei, fiind directorul de creatie de la Balenciaga si, in acelasi timp designerul brandului Vetements.
De-a lungul celor 12 luni, Gvasalia a adus schimbari pentru cele doua branduri cu care colaboreaza. Intr-un interviu acordat revistei BoF, acesta a declarat ca sistemul, asa cum era organizat pana acum, nu mai functioneaza. Totodata, el a spus ca inca de la inceput si-a dat seama ca se pot face doar doua colectii pe an.
In plus, el a gandit un alt program pentru prezentarile colectiei Vetements, acestea fiind programate in functie de Saptamanile Modei pentru barbati si cele Couture.
Citeste si:
Care-i treaba cu… filosofia Vetements?
In interviul acordat BoF in 2015, designerul din Georgia vorbeste despre o alta miscare a modei: „Astazi, realitatea este ca exista atat de multe lucruri din care poti alege, inca cea mai mare provocare este sa faci ceva ce oamenii vor dori… Nu sa creezi o poveste, aceasta nu este o realitate, ci sa faci acel hanorac pe care ei vor sa il poarte sau acea rochie de care au nevoie’.
Foto: Instagram