Daniel Lee părăsește Bottega Veneta

Omul care a pus bazele “New Bottega” s-a alăturat brand-ului în 2018.

Daniel Lee părăsește Bottega Veneta

Lumea modei a aflat o știre la care nu se aștepta: Daniel Lee, designer-ul care a reinventat Bottega Veneta, părăsește brand-ul.

Miercuri, Bottega Veneta și Lee, care au o colaborare fructuoasă din 2018, au anunțat într-un comunicat de presă că au ajuns „la o decizie comună de a pune capăt colaborării lor”. Aceasta hotărâre vine la numai câteva săptămâni după ce brand-ul și-a prezentat cea mai recentă colecție, Salon 03, în Detroit, Michigan, iar acum trei zile a lansat o nouă campanie, Salon 02, fotografiată de Tyrone Lebon pe celebra plajă Bondi din Australia.

Într-o alertă media împărtășită de Bottega Veneta, CEO-ul Leo Rongone i-a mulțumit lui Lee „pentru devotamentul său față de casă în ultimii trei ani”, continuând: „El a oferit brand-ului Bottega Veneta o perspectivă fresh și un nou sentiment de modernitate, rămânând în același timp respectuos față de moștenirea de cincizeci de ani a mărcii. Creșterea remarcabilă a casei din ultimii trei ani demonstrează succesul muncii sale creative.”

CONȚINUT VIDEO ELLE

François-Henri Pinault, președinte și CEO al Kering (compania-mamă a Bottega Veneta), a adăugat: „Sunt foarte recunoscător lui Daniel pentru pasiunea și energia investită în Bottega Veneta. Viziunea sa unică a făcut moștenirea casei relevantă pentru vremurile actuale și a poziționat-o înapoi în centrul scenei modei. Aș dori să-i mulțumesc personal pentru capitolul unic pe care l-a scris în lunga istorie a Bottega Veneta.”

Lee a caracterizat timpul petrecut la Bottega Veneta drept „o experiență incredibilă” și a spus că este „încântat că a lucrat cu o echipă excepțională și talentată” fiind „recunoscător tuturor celor care au făcut parte din crearea viziunii noastre”.

Impactul pe care Lee l-a avut asupra casei este incontestabil. Pe lângă vânzările masive și isteria continuă create, în ciuda renunțării la toate rețelele sociale la începutul acestui an, viziunea lui Lee pentru casa de modă italiană a rezonat cu clienți, influenceri și cu oameni importanți din industrie, deopotrivă, imediat de la debutul său pentru toamna anului 2019, fenomen care a fost imediat denumit „New Bottega”. Numai în acel an, Lee a câștigat toate cele patru premii de modă pentru care a fost nominalizat: designer-ul anului, designer-ul britanic al anului pentru îmbrăcăminte de femei, designer-ul de accesorii al anului și brand-ul anului.

În ceea ce privește ce urmează pentru Bottega Veneta, brand-ul a răspuns simplu: „O nouă direcție creativă pentru casă va fi anunțată în curând”.

Citește și:
Tendințe fashion de toamnă: Un look minimalist

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din video