Află totul despre noua campanie Valentino, pentru toamnă/iarnă 2021, realizată de designerul Pierpaolo Piccioli și numită #ValentinoEmpathy.
Noua campanie Valentino tocmai ce a fost lansată, și este un proiect foarte special, realizat în pandemie. De aici vine și tema sa, dar și numele, #ValentinoEmpathy.
Pierpaolo Piccioli este unicul director creativ al casei Valentino din 2016, iar acesta a condus casa italiană cu istorie timp de opt ani înainte de această dată, alături de Maria Grazia Chiuri, actualul designer al casei Christian Dior.
Petrecând-și atâția ani la Valentino (a început colaborarea cu brand-ul din 1999, de când făcea parte din echipa de designeri pentru divizia de acceorii), Pierpaolo Piccioli cunoaște cel mai bine ADN-ul casei. Așa încât noua campanie Valentino pentru toamna viitoare pe care a gândit-o are la bază emoția.
Piccioli este convins de faptul că, în ciuda faptului că în această perioadă ne lipsește complet contactul uman, putem fi conectați unii cu alții prin empatie, deoarece cu toții suntem „construiți' din emoții. Astfel, s-a gândit să invite prieteni apropiați ai casei de modă pe care o conduce creativ, dar și celebrități, să participe la crearea noii campanii Valentino pentru femei și bărbați, pentru sezonul de toamnă-iarnă 2021. Fiecare dintre participanți au trebuit să facă o fotografie unei persoane apropiate lor, cu care își petrece timpul în izolare, purtând, bineînțeles, una dintre piesele noii colecții Valentino.
Casting-ul pentru inovatoarea campanie Valentino este format din artiști, modele și celebrități precum Gwyneth Paltrow, Laura Dern, Laetitia Casta, Christy Turlington, Naomi Campbell, Rossy de Palma, Vittoria Ceretti, Adut Akech, Anwar Hadid, Liu Wen, Mariacarla Boscono și mulți alții.
Protagoniștii la această campanie Valentino au anunțat că donează banii primiți pentru proiect (suma ajunge la 1 milion de euro) pentru această campanie, către spitalul Spallanzini din Roma, centru al activităților din prima linie a luptei împotriva Covid-19. Italia este prima țară europeană afectată grav de virus, iar în momentul de față sunt în țară peste 200.000 de cazuri, dintre care peste 70.000 de oameni s-au vindecat, iar peste 27.000 au decedat.
Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum se vor desfășura și alte campanii ale marilor case de modă în timpul pandemiei. Până atunci îi felicităm pe Pierpaolo Piccioli și casa Valentino pentru o astfel de inițiativă creativă, care ajută în același timp statul italian în lupta împotriva Covid-19.
Foto: Valentino