Ai auzit deseori că geanta reprezintă o investiție în sine, că există branduri care asigură acel statut, sau apartenența la un grup exclusivist, că geanta trebuie să fie obligatoriu scumpă etc.
Adevărul este că gențile se numără în continuare printre cele mai vândute produse ale marilor case de modă, alături de parfumuri și încălțările sport.
Trebuie să reții un aspect esențial – nu ai nevoie de tone de genți, nici nu trebuie să le schimbi neapărat în fiecare sezon – o geantă mai mare, tip tote bag, una medie, pe care o poți purta și în bandulieră, o geantă tip clutch pentru zi, și, evident, una pentru seară, cât mai clasică, ar trebui să mulțumească o cetățeană preocupată suficient de modă.
Dacă aruncăm o privire peste colecțiile noului sezon o să vedem că se poartă gențile mai mici sau medii, cu baretă fixă sau anouri metalice, pe sistem toartă, cele mici sau foarte mici, dar care pot fi practice în funcție de tipul de piele sau tipar, și gențile tip mini-valiză, inspirate de clasicele genți retro pentru birou.
În ceea ce privește culoarea, sigur că negru sau maro espresso rămân în top, dar în funcție de abilitățile tale stilistice poți alege un clutch albastru sau verde, o geantă pentru seară roz sau una de zi în tonuri de vișiniu, kaki sau oranj.
Evită modelele copiate sau prea inspirate de genți recognoscibile – de multe ori e mai cinstit să porți un tote bag clasic, simplu, din piele neagră, decât o copie grosolană. Până la urmă, tu ești cea care dă viață unei ținute, care o pune în valoare, nu un brand anume sau prețul unui obiect.
Dacă ești în căutarea unei genți, asigură-te, în primul rând, că se potrivește cu absolut tot ce ai în garderobă, că o poți mixa în infinte styling-uri. Chiar dacă tentația poate fi mare, nu ai nevoie de o geantă pe care să o porți o singură dată, nici de una prea trendy, care să iasă rapid din modă.
Foto: Profimedia