Colaborarea, care se translateaza printr-o mini-colectie, este cu siguranta una dintre cele mai anticipate ale sezonului. Pentru ca designerul nu si-a pus amprenta personala doar pe niste piese clasice din arhivele Adidas, ci a creat un intreg arsenal care poate face cu succes trecerea de la echipamentul sport de sala la orice scenariu de street style din orice colt al lumii.
Toate piesele vor fi disponibile pe site-urile www.adidas.com si www.alexanderwang.com si marea majoritate a magazinelor Adidas, insa atentie, exista doua date de lansare!
Daca esti pasionata de sweatshirt-uri sau treninguri cu doua fete, de divizia dedicata fotbalului, de imprimeuri sau jachete din fas, acestea se vor lansa in data de 1 aprilie, urmand ca la doua saptamani dupa, adica pe 15 aprilie, sa fie lansate si liniile cu logo, patchwork sau cele din piele velur.
Campania uber cool a fost fotografiata de legendarul fotograf Juergen Teller pe strazile din New York si reda perfect mood-ul cool al acestei colaborari.
Citeste si:
Victoria Beckham x Target, o noua colaborare in lumea modei
Foto: adidas.com