Până în prezent, Chanel a lăsat comerțul online pe seama unor furnizorilor externi, astfel încât acest pas marchează o etapă nouă și importantă pentru brand.
De la începuturile parteneriatului său cu Luxottica Group în anul 2000 și după introducerea site-urilor de comerț electronic pentru ochelari în SUA în 2015 și în Marea Britanie în 2018, Chanel se concentrează în continuare pe inovație, dezvoltând și mai mult e-service-ul prin această nouă lansare în Europa. Casa de modă dorește, prin această abordare îmbogățită și personalizată, să creeze o legătură mai strănsă cu clienții săi, o abordare extrem de benefică și actuală în această perioadă.
Printr-un design web intuitiv, clientul www.chanel.com are posibilitatea de a descoperi o experiență de cumpărături unică precum și un conținut editorial exclusiv, care extinde nivelul de servicii oferite la nivel mondial în boutique-urile Chanel. Accesibil prin secțiunea de ochelari din pagina principală a brand-ului, secțiunea de comerț electronic a site-ului se lansează cu toată gama de ochelari de soare, de la ultimele noutăți până la colecțiile atemporale. În plus, clienții își pot îmbunătăți experiența virtuală de cumpărături optând pentru funcția „try on” prin care au posibilitatea de a încerca, din întreaga colecție, forma de ochelari potrivită fizionomiei lor.
Conceput ca o resursă cuprinzătoare pentru lumea ochelarilor de soare Chanel, site-ul permite clienților ca înainte de a finaliza shopping-ul, fie online sau în magazinele Chanel, să-și îmbunătățească și mai mult cunoștințele despre ochelarii de soare ai brand-ului, un accesoriu esențial de modă,. Te-am făcut curioasă? Așa sper! Deci nu ezita să intri pe www.chanel.com și să te bucuri de această nouă și interesantă experiență oferită de legendara casă de modă.
Foto: Chanel