Pentru colecția toamnă- iarnă 2018/2019, Billionaire face tranziția de la băieți la bărbați în adevăratul sens al cuvântului.
Prezentată în cadrul Săptămânii Modei de la Milano dedicată modei masculine, colecția este o adevărată pledoarie pentru eleganța clasică și atemporală, presărată evident cu touch-ul opulent, tipic pentru sugestiile Billionaire.
Clubul Williams Le Roi a fost punctul 0 pentru prezentarea Billionaire de la Milano Fashion Week, care a avut loc pe 14 ianuarie în Milano. Inspirația colecției? Designerul Philipp Plein a pus în scenă viziunea sa pentru o excursie ideală la St. Moritz, Aspen, Kitzbuhel sau Courchevel, în care bărbatul Billionaire și gașca sa de prieteni se regăsesc în una din aceste locații montane. Indiferent că ei vin direct de pe pârtie, de pe helipad-ul unde au sosit cu elicopterul sau de la o întâlnire business, te poți baza pe bărbații Billionaire să își facă o intrare care nu va trece neobservată.
Colecția este plină de texturi luxuriante, fie că vorbim despre blană, cașmir sau animal și snake print, toate aplicate pe piesele clasice care definesc garderoba oricărui bărbat de succes.
Ce m-a impresionat în mod special este maniera în care Philipp Plein și Flavio Briatore, cele două forțe creative din spatele brand-ului, au pus accentul pe ideea de bărbat din spatele acestei colecții. Uită de modele tinere, care probabil nu ar avea aceeași credibilitate purtând hainele ce poartă semnătura Billionaire, întreg casting-ul a fost înlocuit de modele trecute de o anumită vârstă, dar care demonstrează cu anii nu au nici o legătură cu pasiunea pentru modă și bucuria de a trăi viața la maxim. Această abordare a fost implementată și în cazul campaniilor publicitare ale brand-ului, în care protagoniștii sunt cei mai sexy bărbați grizonați pe care i-am văzut în ultima vreme.
Colecția va fi disponibilă și în magazinul Billionaire din cadrul galeriei de shopping The Grand Avenue.