Cea de-a doua editie Special Night Out, noaptea shoppingului de lux, a avut loc joi, 7 noiembrie, intre orele 20:00 si 24:00, in trei dintre punctele centrale ale Bucurestiului - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum si in zonele din imediata lor apropiere: Piata Romana si zona Unirii.
Evenimentul a reunit de aceasta data numele a 31 de magazine de lux concentrate in trei dintre punctele centrale ale Bucurestiului – Calea Victoriei, Calea Dorobantilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum si in zonele din imediata lor apropiere: Piata Romana si zona Unirii, multe dintre acestea fiind deja la a doua participare. Unele dintre branduri au oferit in seara evenimentului si oferte speciale, atat pentru articolele vestimentare, cat si pentru accesorii sau obiecte de design interior.
Spre deosebire de prima editie, la care a plouat, de aceasta data vremea a fost alaturi de noi, cu temperaturi in jur de 15 grade si un numar aproximativ de participanti (vizitatori si clienti) de peste 1.500 de persoane, in magazinele partenere.
Acest lucru a confirmat si de aceasta data faptul ca piata de lux din Romania este una cu potential si ca cele trei locatii in care se concentreaza evenimentul sunt deja pozitionate de catre consumatorii de branduri exclusiviste din Bucuresti drept cele mai importante destinatii de shopping de lux. Datorita rezultatelor obtinute de-a lungul celor doua editii, Special Night Out a devenit o emblema a shoppingului de lux local, ce se va desfasura in continuare sub forma a doua editii, anual.
In seara evenimentului clientii au fost rasfatati cu bauturi premium precum RÉMY MARTIN, METAXA, EVIAN, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE si dulciuri oferite de Candy Bar & Desserts by Cristina Dragna.
De asemenea, partenerul oficial al evenimentului Special Night Out a fost Jaguar, un adevarat simbol al elegantei si luxului. Modelele Jaguar au fost la dispozitia clientilor pe tot parcursul evenimentului pentru o experienta inedita si confortabila de shopping.
Pentru informatii suplimentare despre cele doua editii ale evenimentului, cat si despre editiile viitoare, puteti urmari pagina oficiala de facebook a evenimentului Special Night Out.
Despre Special Night Out:
▲ Romanita Iovan, General Manager Escada Romania:
Special Night Out – un proiect aflat la cea de a doua editie, care prin eforturile depuse de catre organizatori si participanti deopotriva, incearca sa devina o prezenta constanta si un moment special oferit iubitorilor produselor de lux din Romania. Chiar daca am sesizat o scadere a participarii brandurilor / magazinelor (de la 50 in prima editie, la doar 31 acum ) ce au subscris acestui proiect, sper ca aceasta a fost doar rezultatul unei conjuncture nefavorabile si nu dovada lipsei de fair play a celor care au ales calea unei participari pasive sau neoficiale. ”
▲ Madeleine Florescu, General Manager MADISON absolute beauty:
La fel ca data trecuta, am avut parte de o atmosfera foarte placuta la MADISON absolute beauty, alaturi de clientii nostri, pe care pe multi dintre ei ii putem numi deja prieteni. Conceptul pentru Special Night Out a fost Stock your bag' si am analizat impreuna cu clientele noastre trusa de make up, pe care apoi am actualizat-o imbinand, in functie de necesitatile fiecarei cliente, produse din colectiile atat din sezonul trecut, cat si din cel ce urmeaza. Make-up artistul nostru a oferit sedinte de machiaj fiecarei cliente doritoare sa incerce produsele cosmetice de la BY TERRY sau Jane Iredale, beauty expertul nostru a oferit sedinte de pensat, iar consultantii nostri au prezentat brandurile de parfumuri, skin care si bijuterii. Asa cum spuneam, a fost o seara petrecuta intre prieteni, carora le multumim ca au raspuns invitatiei noastre'.
▲Alessandro Amato, cofondator si administrator Sodo Migliori (Gucci, Paul&Shark):
Succesul primei editii Special Night Out ne-a demonstrat ca acest eveniment este o initiativa extraordinara pentru piata de lux din Romania, fapt ce a fost reconfirmat si cu ocazia celei de-a doua editii. A fost o placere sa participam din nou cu magazinele Gucci si Paul & Shark si ne dorim sa continuam aceasta colaborare de succes si la urmatoarele editii. Special Night Out este intr-adevar un eveniment deosebit, care creste de la an la an si merita aprecierea si atentia noastra pentru o buna vizibilitate si succes pe piata locala.'
▲Nancy Valeri, Store Manager Mengotti:
Pentru noi a fost o seara reusita, la fel ca cea din mai, cu un numar foarte mare de vizitatori, astfel incat le-am cam pierdut numarul, cred ca peste 50 de persoane dintre care clienti cumparatori au fost mai putini dar au facut achizitii multiple, iar incasarile au fost duble fata de prima editie. Asteptam cu drag o noua editie, care, suntem siguri, va fi cel putin la fel de reusita!”