Area îl numește pe Nicholas Aburn noul său director de creație

La două zile după plecarea co-fondatorului și directorului de creație Piotrek Panszczyk, succesorul său a fost ales.

Area îl numește pe Nicholas Aburn noul său director de creație

Label-ul din New York l-a numit pe Nicholas Aburn noul său director de creație, a anunțat săptămâna trecută Area. Designer-ul vine cu peste 12 ani de experiență în industria modei.

Nicholas Aburn a ocupat, cel mai recent, funcția de senior couture designer la Balenciaga, poziție pe care o deținea din iunie 2022. Anterior a lucrat ca senior designer pentru linia de femei a brand-ului american Alexander Wang Inc., cât și, timp de aproape patru ani, ca designer al mărcii de lux Tom Ford. Născut în Maryland, Aburn și-a terminat atât diplomele de licență, cât și de master la Central Saint Martins University.

Datorită noului său rol, Nicholas Aburn se întoarce în SUA.

„New York-ul continuă să mă inspire cu amestecul său unic de energie brută și glamour. Area întruchipează exact acest spirit și aștept cu nerăbdare să readuc brandul la rădăcinile sale”, a spus Aburn.

Cofondatoarea Beckett Fogg și-a exprimat entuziasmul față de sosirea lui Aburn: „Viziunea sa pentru dezvoltarea brand-ului va consolida Area și ne va conduce către un nou și interesant capitol.”

Fogg și Panszczyk au fondat Area după ce au absolvit Parsons School of Design. Panszczyk a studiat anterior design-ul vestimentar la Universitatea de Arte ArtEZ din Arnhem. Cu experiență dobândită la Calvin Klein Collection și Chloé, cei doi au transformat ȋmpreună brand-ul într-un succes global.

Fondat în 2014, Area s-a dezvoltat rapid într-o casă de modă recunoscută la nivel internațional. Brand-ul și-a făcut inițial un nume prin design-uri avangardiste și o abordare experimentală în segmentul de lux și a devenit ȋn timp record un favorit al experților din industrie și al specialiștilor în modă.

Datorită abordării sale inovatoare, Area a ajuns pe platforme prestigioase, inclusiv ca finalist la CFDA/Vogue Fashion Fund Prize 2016 și LVMH Prize 2020. Prin colaborări strategice și o estetică distinctă, brand-ul s-a poziționat rapid ca un jucător influent în industria modei internaționale.

Citește și:
Editorial fashion: Who’s that girl?

Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din fashion