In noua campanie pe care a realizat-o pentru Calvin Klein, Raf Simons combina cu maiestrie moda cu arta. Rezultatul? O serie de imagini iconice.
Brandul Calvin Klein este unul dintre brandurile americane iconice, cu istorie. Recent, Raf Simons (actualul director de creatie de la Calvin Klein) a dezvaluit ultima sa campanie, in care a reusit sa imbine perfect piesele vestimentare reprezentative brandului cu o serie de opere de arta celebre.
Noua campanie Calvin Klein se numeste „American Classics”, iar starurile acesteia sunt celebrii jeansi CK si lenjeria intima reprezentativa, alba.
Fotografiile campaniei au fost realizate la Muzeul Andy Warhol din Pittsburgh si la Colectia de Arta a familiei Rubell, in Miami.
Raf Simons a declarat, despre campanie ca este „o celebrare a lenjeriei intime si a jeansilor iconici Calvin Klein, recunoscand aceste piese drept Pop si prezentandu-le in lumea artei.”
Punand piesele vestimentare Calvin Klein in contextul unor opere de arta iconice (dintre care, cele mai cunoscute sunt cele ale lui Andy Warhol), Raf Simons le ofera un statut de „piese clasice”, care au trecut testul timpului. De altfel, luna aceasta se implinesc 30 de ani de la moartea lui Andy Warhol – totodata, jeansii si lenjeria Calvin Klein reprezinta niste piese dezirabile, de designer, inca din anii ’80.
Atat hainele iconice Calvin Klein, cat si operele de arta semnate Andy Warhol, Dan Flavin, Richard Prince si Sterling Ruby sunt celebrate si vazute cu statutul de „American Classics”.
Foto: calvinklein.com