Conceptul deja consacrat Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City.
Cu peste 50 de brand-uri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial Băneasa Shopping City este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de brand-uri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.
Miercuri, 25 septembrie, cel de-al doilea sezon de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive a debutat cu avanpremiera colecției de toamnă-iarnă PINKO într-un cadru exclusivist.
O ocazie unică pentru invitații din presă, bloggeri și influenceri să se bucure de piesele noii colecții PINKO prin experiența fashion show-ului ce a avut loc în cadrul evenimentului, să experimenteze cu tatuajele temporare din magazin și să poarte accesoriul vedetă al acestui sezon – iubirea. La eveniment au fost prezente vedete și influenceri precum Cristina Mihaela Dorobanțu, Ela Crăciun, Vladimir Draghia și Alice Cavaleru sau Ada Condeescu.
PINKO celebrează toate femeile curioase, determinate și frumoase, ce nu vor să renunțe la iubire. Pentru sezonul toamnă – iarnă 2019, PINKO invocă femeia conștientă, mândră de feminitatea și senzualitatea ei. Garderoba sa eclectică juxtapune forme, culori și emoții pentru un amestec între eleganța urbană și street style glamour, iar tonurile metalice strălucitoare sunt temperate de nuanțe nocturne intense. Efectele de lumină prețioase, accentele rock ‘n roll, jachetele și paltoanele sartoriale, piesele din denim, costumele de paiete și pantofii sport, fac deliciul fanelor brandului și aduc această colecției în lumina reflectoarelor.
Băneasa Xclusive este conceptul Băneasa Shopping City care își propune să aducă împreună toate exclusivitățile oferite de Băneasa Shopping City reunind – lansări de brand-uri în exclusivitate, colecții capsulă în premieră, produse în ediție limitată și experiențe unice de shopping.
Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piața românească de fashion și entertainment, oferind clienților săi un mix unic de brand-uri, care poate satisface şi cele mai exigente dorințe în materie de shopping, de la cele de renume internațional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, MaxFun, MaxBet și Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluționară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio. Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.
Magazinul PINKO se află în doar Băneasa Shopping City, s-a deschis oficial în primăvara anului 2018 și este deținut de compania Solmar. Retailerul de modă cu o istorie de peste 20 de ani a adus pe piața din România branduri de lux foarte îndrăgite și de notorietate precum: Karen Millen, Weekend Max Mara, Marina Rinaldi, Desigual, Parfois sau Yamamay.
PINKO a fost înființată la începuturile anilor 90 de Pietro Negra, Președinte și CEO, alături de soția sa, Cristina Rubini. PINKO este un brand de modă independent cu origini italiene și face parte din segmentul de luxury. Valorile PINKO sunt reprezentate de creativitate, inovație, calitate și analiză. Caracteristicile colecțiilor prezintă o atitudine unică și feminină, iar stilul femeilor este accentuat de elemente originale. PINKO se adresează femeilor de orice vârstă, care și-au apreciat feminitatea la potențialul maxim; ele sunt curioase, au o personalitate puternică și sunt pasionate de modă. În fiecare sezon, PINKO prezintă trei colecții pentru a crește interesul consumatorilor și pentru a garanta o evoluție constantă a articolelor.
Foto: PR