Azi a fost lansată noua campanie pentru Tambour Horizon, cea mai importantă campanie de până acum pentru smart watch-ul Louis Vuitton.
În filmul campaniei, „Hero”, apar 4 celebrități din arii diferite, alese de realizator pentru realizările lor unice: Sophie Turner, Justin Theroux, Urassaya Sperbund și Liu Haoran.
Filmul care promoveaăa noua versiune de connected watch Louis Vuitton creează senzația unei călătorii conectate în egală măsură cu lumea exterioară și cu adâncul ființei, iar cercul care evocă timpul și designul ceasului este un leit-motiv: de la cercul desenat de roțile motocicletei lui Justin Theroux, la cercurile din arhitectura locurilor unde sunt filmați Sophie Turner și Liu Haoran sau cercul desenat de reflectorul sub care dansează Urassaya Sperbund…
După un an și jumătate de la lansarea primului său smartwatch, Louis Vuitton vine acum cu o a doua versiune de Tambour Horizon, încă și mai frumos și mai performant. Cu designul exterior foarte apropiat de iconicul său ceas automatic Tambour, acest nou connected watch are o multitudine de ecrane inspirate din colecția deja consistentă de ceasuri haute horlogerie Vuitton și o diversitate de brățări, de la cele mai luxury la cele mai high-tech.
Sistemul de operare este Google War OS iar ceasul are o multitudine de funcții, printre care cele de călătorie, agendă, step counter și indicatori de poluare. Bateria noii ediții ține mai mult, șase zile pentru modul ceas și o zi pentru toate funcțiile pornite. Prețurile Tambour Horizon oscilează între 2.000 și 8.000 euro, în funcție de configurația aleasă.
Vezi şi ce este un smartwatch, ce poți să faci cu el și cum alegi unul!