Primul magazin Kiehl’s Since 1851, aflat in AFI Cotroceni din Bucuresti, a aniversat 1 an de prezenta pe piata de frumusete din Romania.
Mostenirea veche, orientata asupra clientului, a companiei Kiehls a stat la baza fiecarui produs si serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani – de la cercetarea ingredientelor si testarea sigurantei formulei pana la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locale. Un obiectiv ramane mereu esential: de a deservi clientii intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clientii din lumea intreaga.
Ca in cazul tuturor magazinelor Kiehls, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea in acest spatiu unic, vizitatorii sunt cufundati imediat in istoria indelungata a companiei si in caracterul sau excentric: peste tot sunt detalii ale mostenirii Kiehls, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehls, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind si incanta vizitatorii, inclusiv o motocicleta vintage iconica si faimosul schelet „Mr. Bones' al companiei Kiehls. Nu exista doua magazine Kiehls identice, insa toate transmit traditia bogata farmaceutica a companiei.
In plus, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehls, prima locatie din Bucuresti continua cu mandrie initiativa unica a companiei Kiehls „testeaza inainte sa cumperi', conceptualizata initial acum mai bine de 92 ani in magazinul original Flagship Store. Aceasta initiativa individualizeaza compania Kiehls fata de concurentii sai de pe piata si caracterizeaza de mult timp compania in opinia celor mai loiali fani ai sai.