Juriul iF a remarcat felul unic al flaconului realizat ca o metafora creativa pentru KODO, ce a servit drept baza pentru linii curente de design ale Mazda.
Design-ul structural al parfumului surprinde tensiunea muschilor corpului uman pregatit sa reactioneze, dar imprumuta si din limbajul vizual al trupului si din designul auto’, se arata in declaratie. In ansamblu, sculptura ambalajului este ea insasi o opera de arta.'
Si aroma exprima, de asemenea, spiritul Mazda. Inspirata de simplitatea emotiei, aceasta aminteste de un sentiment metalic, dar in acelasi timp de un simt al demnitatii si al calmului si o eleganta austera. Precum modelele Mazda, atat parfumul, cat si ambalajul lasa o impresie remarcabila.
Este o onoare sa cream ceva cu Shiseido, un brand cu o istorie care de-a lungul anilor a acceptat diverse provocari, dar intotdeauna a ramas fidel unui stil unic de a pune accent pe estetic’, declara Ikuo Maeda, Mazda Managing Executive Officer, responsabil de design si brand style. „Sunt incantat ca parfumul care a rezultat din acest proces a primit un astfel de premiu prestigios.’