40 de ani de Dr. Vranjes Firenze! Descoperă editiția limitată dedicată emblematicului parfum Rosso Nobile

Dr. Vranjes Firenze împlinește în acest an 40 de ani de la lansare. Cu această ocazie, brand-ul lansează o ediție limitată și sofisticată, dedicată emblematicului parfum Rosso Nobile.

40 de ani de Dr. Vranjes Firenze! Descoperă editiția limitată dedicată emblematicului parfum Rosso Nobile

Dr. Vranjes Firenze, un brand cunoscut deja în întreaga lume pentru aromele sale rafinate și inedite, împlinește anul acesta 40 de existență. Pentru a marca evenimentul, brand-ul fondat în 1983 de Dr. Paolo Vranjes a lansat o ediție limitată și sofisticată dedicată celei mai iubite creații din colecția sa – Rosso Nobile.

Am stat de vorbă cu Cristina Rebollini, Export Manager Dr. Vranjes Firenze, pentru a afla mai multe detalii despre brand, despre lansarea acestui produs special, dar și despre viitoarele creații.

ELLE: Dr. Vranjes Firenze sărbătorește anul acesta 40 de ani. Înainte de a ajunge la momentul prezent, ne poți povesti cum a început această poveste? Cum s-a dezvoltat brandul de-a lungul anilor?

Cristina Rebollini: Paolo este fondatorul și parfumierul nostru, și pot spune că totul a început când el era doar un copil. Paolo este nepotul unui comerciant de textile prețioase și de esențe, iar bunicul său aducea acasă din călătoriile sale din întreaga lume o sumedenie de materiale speciale, dar și diverse sticluțe cu esențe. Paolo obișnuia să se joace cu aceste obiecte și era curios să descopere ce se află în interiorul micului recipient. Așa a început totul, acolo și-a hrănit pasiunea și curiozitatea și și-a descoperit talentul. Această pasiune l-a purtat într-o călătorie inedită, în care a încercat să amestece esențele într-un mod special. A descoperit știința din spatele acestui proces și a spus: „Sunt atât de pasionat de asta și îmi place să fac aceste lucruri. Vreau să învăț despre ele”. Așa că a studiat farmacia și cosmetologia în Italia, la Bologna.

În 1983 a deschis un mic magazin în centrul Florenței. La început, făcea puțin din toate: a creat produse destinate îngrijirii pielii, parfumuri etc. Însă rapid și-a dat seama că trebuie să se concentreze asupra unui singur lucru, așa că a ales parfumurile pentru casă. De ce? Pentru că el credea, și încă crede cu tărie, că majoritatea amintirilor noastre sunt legate de aromele pe care simțim acasă. Așa că și-a dorit să dea viață acelor amintiri, acelor experiențe și să le transforme într-un parfum. „Vreau să le ofer clienților noștri ceva care să îi poarte într-o călătorie plină de amintiri și care să le ofere o stare de bine”, și-a spus Paolo. Iar aceasta a fost ideea principală care a stat la baza brand-ului.

ELLE: Când a început să creeze și parfumuri destinate uzului personal?

C.R.: În ultimii 35 de ani compania a crescut foarte mult, astfel că, la un anumit moment, a avut capacitatea de a se concentra și asupra altor aspecte. Așa că în 2022 am introdus parfumurile pentru uz personal, din dorința de a răspunde cererilor care veneau din partea oamenilor care iubeau brand-ul nostru. Tot anul trecut am lansat și produse de îngrijire a corpului, ce sunt menite să completeze rutina de frumusețe. Astfel că, în portofoliul nostru se găsesc astăzi inclusiv geluri de duș, loțiuni de corp sau pudre de corp .

ELLE: Descrie-mi în câteva cuvinte brand-ul Dr. Vranjes Firenze. Care sunt caracteristicile care vă diferențiază de concurență?

C.R.: Suntem o companie 100% made in Italy. Toată producția noastră este internă. Furnizorii noștri sunt italieni. Paolo este cel care se ocupă în continuare de selecția esențelor și de combinarea acestora. Punem un preț foarte mare pe moștenirea noastră italiană, pe meșteșugurile florentine, pe calitatea superioară a materiilor prime, a produselor noastre. Este adevărat că avem rădăcini puternice în lumea florentină a parfumurilor, dar Paolo a fost întotdeauna un inovator și a încercat mereu să găsească cele mai bune opțiuni pentru a aduce ceva nou clienților săi. Îi place să combine, să creeze amestecuri unice, îi plac provocările și îi place să dea o notă neașteptată produsului final. Până și forma sticlei, care este inspirată de Duomo-ul din Florența, reflectă acest lucru. Am ales acest design în 2008, deoarece era timpul să facem ceva diferit, însă ne-am dorit să ne păstrăm legătura cu Florența și cu istoria noastră.

ELLE: Cum vă raportați la sustenabilitate? Implementați măsuri care sunt menite să protejeze mediul înconjurător?

C.R.: Compania depune eforturi considerabile pentru a fi sustenabilă. Folosim energie regenerabilă ori de câte ori putem, și ne propunem ca în următorii ani să folosim doar energie solară. De asemenea, în măsura în care este posibil, utilizăm elemente reciclabile. De exemplu, produsele noastre sunt ambalate în sticlă reciclabilă. Avem inclusiv un sistem de refill, așa că poți reumple sticla pe care ai cumpărat-o ori de câte ori este nevoie. Nu numai difuzoarele de casă, ci și difuzoarele auto sau lumânările sunt produse într-un mod cât mai sustenabil cu putință.

ELLE: Cum ai descrie persoana care alege Dr. Vranjes Firenze?

C.R.: Clienții noștri sunt foarte diversi, putem spune că avem o paletă largă de vârste și preferințe. Observăm că tot mai mulți tineri descoperă lumea parfumurilor și apreciază ideea de a aduce ceva în casa lor care poate crea o stare de bine. Avem clienți cu vârste cuprinse între 25 și 70 de ani. Deci, publicul nostru este foarte divers, atât femei, cât și bărbați. Brand-ul nostru reprezintă luxul accesibil, deoarece ne adresăm persoanelor care apreciază calitatea și care caută ceva unic în ceea ce privește aromele. Toate aromele noastre sunt unice, deoarece Paolo le amestecă într-un mod cu totul neașteptat. Adoră să amestece note care la prima vedere sunt extrem de diferite între ele. De exemplu, anul trecut am lansat Rosa Tabacco, care conține două ingrediente diametral opuse: eleganța, delicatețea și suavitatea trandafirului se întâlnește cu intensitatea și îndrăzneala tutunului. Este o aromă provocatoare, dar rezultatul este fantastic.

ELLE: Rosso Nobile este cel mai îndrăgit parfum al brand-ului. De ce crezi că este atât de iubit de consumatori? Ce îl face special?

C.R.: Rosso Nobile este cel mai bine vândut parfum al nostru, este un parfum emblematic. Secretul constă într-un amestec plăcut de elemente și note foarte simple, dar care, în același timp, sunt extrem de inedite. Rosso Nobile s-a născut dintr-un pariu între Dr. Paolo Vranjes și un prieten de-al său cineast, pasionat și producător de vinuri, care era convins că aromele multiple ale vinului roșu pe care l-au degustat împreună în Italia, nu pot fi replicat într-un parfum.

„Paolo, ești uimitor, ești cel mai bun creator de difuzoare pentru casă. Când mă întorc în SUA, vreau să am parte de aceeași aromă pe care am simțit-o când am savurat acest vin italian roșu. Dar nu vei putea să faci asta” , i-a spus amicul lui Paolo. I-au trebuit trei ani pentru a crea Rosso Nobile. Trei ani în care a tot amestecat ingrediente, în care a testat rezultatele. Într-un final, în 1999 a reușit să recreeze aroma vinului roșu.

Tocmai de aceea, la cea de-a 40-a aniversare, ne-am dorit să lansăm o ediție limitată Rosso Nobile. Pentru că nu există un alt parfum care să poată reprezenta mai bine călătoria noastră.

ELLE: Povestește-ne puțin despre această ediție limitată Rosso Nobile, pe care publicul o poate găsi în parfumeriile Obsentum.

C.R.: Esența parfumului este aceeași, însă ambalajul este cu totul special. Am ales un ambalaj festiv, ce vine într-o nuanță specială de verde. Când Paolo a început afacerea în 1983, toate ambalajele aveau un element în această nuanță de verde. Așadar, ne-am uitat la origini, la rădăcinile și la patrimoniul nostru și le-am adus în ediția limitată. Am folosit și accente prețioase de aur, dar și forme geometrice inspirate de clădirile florentine.

ELLE: Câte parfumuri aveți în prezent și cât timp durează până când un nou produs apare pe piață?

C.R.: În momentul de față avem peste 30 de arome. Partea bună este că, având o paletă atât de largă, putem satisface gusturile diferite ale clienților noștri. Avem suficiente parfumuri pentru a ajunge la toată lumea. Această varietate le oferă consumatorilor noștri posibilitatea de a alege un parfum diferit pentru fiecare încăpere, în funcție de starea pe care și-o doresc: poate fi vorba de relaxare, de revitalizare etc.
În ceea ce privește crearea unui nou parfum, procesul variază de la caz la caz. Deoarece Paolo este cel care realizează amestecurile și își dorește să aducă la viață o anumită emoție, până când nu este convins că parfumul poate aduce ceva nou, nu-l lansează. Poate dura între un an, doi sau chiar trei.

ELLE: Care este parfumul tău preferat?

C. R. : Gusturile mele se schimbă în funcție de sezon. În prezent, folosesc acasă Ginger Lime, un parfum proaspăt și citric. Și Giardino di Boboli, care este verde și floral. Apoi, în timpul iernii, prefer ceva cald și dulce, precum Rosa Tabacco sau Oud Nobile.

ELLE: La ce lucrați în prezent? La ce ar trebui să ne așteptăm în viitorul apropiat?

C.R: Paolo lucrează întotdeauna din greu pentru a crea ceva nou. În ultima perioadă, ne-am concentrat pe noi creații, cum ar fi difuzoarele auto sau parfumurile pentru uz personal. Însă, în luna septembrie vom lansa un parfum pentru casă. Povestea este interesantă pentru că am abordat-o din altă perspectivă. De data aceasta am lansat mai întâi parfumul pentru uz personal, iar acum îl vom transforma într-un difuzor pentru casă.

Dr. Vranjes Firenze este disponibil în parfumeriile Obsentum!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din beauty