L-am invitat pe Virgil Godeanu să facă parte dintr-un proiect pe care l-am dedicat, în ediția de mai a revistei ELLE, modei și sustenabilității, un concept care a pornit de la provocarea lansată de Arctic prin intermediul campaniei sale, Forgotten.
Lansat ca un fashion brand, Forgotten se referă, de fapt, la cele mai sustenabile haine: cele pe care le avem deja în dulapurile noastre. Cele pe care le putem purta cu plăcere ani la rând, cele cărora le-am dat deja semnificații aparte, pentru că ne-au însoțit în episoade anume ale vieților noastre. Hainele în care am trăit și care, dacă sunt îngrijite corespunzător, mai pot trăi câteva vieți.
„Am o cămașă din denim pe care am personalizat-o când eram în liceu, cu niște patch-uri pe care le-am lipit în diferite părți, și care reprezentau pasiunile mele din acel moment. Era vorba despre fotografie, artă, călătorii, chiar și medicină. Am redescoperit-o recent și de abia aștept să o încarc cu noi amintiri., ne-a povestit Virgil.
Pentru mai multe secrete de stil & sustenabilitate, urmărește video-ul.
Conceptul Forgotten, lansat ca un fashion brand de către Arctic, ne îndeamnă să fim mai responsabili cu alegerile noastre vestimentare, să nu ne mai lăsăm furați de mirajul tendințelor și noutăților și să revenim periodic la acele piese pe care le avem în garderobă și care au nu doar calitate, dar și o semnificație aparte pentru fiecare dintre noi. Este simplu, când îți poți îngriji hainele cu tehnologia potrivită.
https://www.arctic.ro/forgotten/