După curajoasa deschidere din 2021 în plină pandemie, ce a presupus o investiţie de 3 milioane de euro, urmată în 2022 de extinderea brandului internaţional pe însorita insulă Mykonos, Tuya are o strategie de consolidare a poziţiei sale proeminente în zona de high-end horeca.
Deschiderea celui de-al treilea sezon de vară pe terasa Tuya Bucureşti, o gradină idilică cu vedere deschisă spre lacul Herăstrau, a marcat lansarea noului meniu de vară acompaniat de selecţia de vinuri spumante de la Carassia, pe fundalul DJ-ilor invitaţi de la Cafe Anatolia: Billy Esteban şi Professor.
Meniul de vară urmează ingredientele cheie care le-au garantat clienţilor Tuya o călătorie culinară încântătoare: inovaţie, calitate înaltă, varietate, versatilitate şi atenţia exacerbată îndreptată către cele mai mici detalii. Meniul cuprinde o gamă largă de preparate inspirate de bucătăria mediteraneană, care pune accent pe ingrediente proaspete și arome intense. Fiecare preparat este conceput pentru a oferi o fuziune armonioasă de arome și texturi, creând o experiență gastronomică echilibrată și inedita, in timp ce surprinzatoarele deserturi din meniu te poarta în lumea gusturilor rafinate, cu opțiuni delicioase și inovatoare care completează experiența culinară.
Fiecare oaspete care ne trece pragul trăieşte o întreagă experienţă, de la intrarea în locaţie, la interacţiunea cu echipa Tuya şi până la experienţa culinară în sine ce răspunde celor mai exigente şi diverse gusturi. Conceptul Tuya se adresează atât întâlnilor şi evenimentelor mediului de business, cât şi sferei de lifestyle şi leisure. Clienţii ce vizează intimitatea întâlnirilor cu partenerii de afaceri stiu că versatitilitatea design-ului nostru permite configurarea unor astfel de separeuri de prânz sau cină, chiar şi atunci când restaurantul este plin. În acelaşi timp, etajul nostru include un ballroom, un bar şi o terasă de pe care poţi admira apusul deasupra lacului Herăstrău, fiind ideal pentru evenimente private şi independent de restaurantul de la parter. Deschiderea Tuya în momentul cel mai dificil posibil pentru industria de hospitality ne-a învăţat că pe lângă inovaţie, calitate, design atrăgător şi staff bine pregătit, versatilitatea, proactivitatea şi adaptarea la cât mai multe dintre nevoile clienţilor nostri ne vor asigura loialitatea şi multumirea acestora. Această strategie a funcţionat, anul trecut restaurantul înregistrând o cifră de afaceri de 3.600.000 de Euro şi mai mult de atât, grupul Tuya este în continuă extindere, urmând ca în septembrie să inauguram un nou restaurant în Porta Nuova, principalul district financiar din Milano’ a menţionat Raluca Avram, General Manager al TUYA Bucureşti.