Fiind prima prezentare, și într-o locație specială – Sala Tronului a MNAR -, Ami Amalia a dorit să celebreze principalele valori ale brandului – pasiunea pentru fire naturale rare, bucuria culorilor, eleganța hainelor confortabile și căldura comunității strânse în jurul produselor.
Pentru prezentarea ținutelor a fost firesc să fie în prim plan clientele și colaboratoarele Ami Amalia și să fie pusă în evidență frumusețea tuturor vârstelor, a tuturor etapelor și anotimpurilor vieții. Printre modele s-au numărat Aida Economu, Alice Cavaleru, Alice Peneacă, Anca Lungu, Aylin Cadir, Diana Enciu, Geanina Beleagă, Maria Calagiu, Silvia Cristescu.
Prezentarea a început cu ideea de cocon tricotat, purtat de o viitoare mamă, însărcinată în luna a opta. De la albul imaculat și culori neutre s-a trecut gradual prin culori saturate, până la roșul puternic, simbol al brandului Ami Amalia. Evoluția culorilor a fost armonizată de coloana sonoră aleasă special pentru a da mai multă putere mesajului prezentării – Anotimpurile lui Vivaldi.
Pe lângă piesele tricotate la fabrica Ami Amalia au fost introduse în prezentare și câteva piese croite din stofa țesută din același fir din care Ami Amalia tricotează, stofă produsă de aceeași filatură de tradiție din Italia care furnizează unul din firele des întâlnite în creațiile Ami Amalia.
Pentru styling au fost introduse accesorii care fac parte din identitatea vizuală a brandului, eșarfa batic lansată în 2020, șosetele groase care reușesc să transmită totuși senzualitatea confortului și a firelor naturale. Pentru a duce acest eseu tricotat mai departe, pantofii din prezentare au fost acoperiti cu panouri tricotate de Ami Amalia, în aceleași culori precum piesele din defilare. Pentru coregrafie, un adevărat performance plin de viață și emoție, Judith State a fost alături de fiecare model.
Colecția prezentată în cadrul Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024 este disponibilă în primul magazin Ami Amalia, deschis în București, pe strada Thomas Masaryk 2 sau pe amiamalia.com.