Familia Tommy Hilfiger se extinde, pentru că din această primăvară i se alătură Kendall Jenner și prietenii săi, strânși laolaltă pentru a celebra noua colecție a brand-ului într-o campanie Americana clasică. Astfel, muziciana și modelul Ebony Riley, modelul și cântărețul Fai Khadra, actorul și DJ-ul Travis Bennett, modelul și designerul Devon Lee Carlson și prietena ei din liceu, Hannah Logan, sunt protagoniștii unei campanii ale cărei imagini au fost surprinse de Renell Medrano. Imaginile rezultate, în care aceștia poartă noile creații Tommy, piese clasice moderne preppy, surprind totodată spiritul și atmosfera orașului Los Angeles, dar și bucuria prieteniei autentice.
Hainele și accesoriile din colecția de Primăvară 2024 duc mai departe moștenirea brand-ului, care dintotdeauna a explorat iconicul stil American, și sunt piese relaxate în nuanțe precum roșu, alb și albastru. Inspirația principală din spatele creării lor este tradiția preppy a brand-ului, una care denotă lejeritate, optimism și o eleganță firească, combinate cu spiritul sportiv. Astfel, polo-ul emblematic pentru brand este reimaginat pentru acest sezon, devenind atât tricou, cât și rochie, o dovadă în plus pentru versatilitatea acestui model clasic. Styling-urile sunt completate de pantaloni chino, cămăși Oxford și trenciuri clasice, dar ale căror siluete au fost updatate; materialele de calitate și liniile croielilor fac din aceste piese adiții versatile și prețioase pe termen lung pentru fiecare garderobă.
Kendall Jenner însăși a apreciat piesele contemporane Tommy Hilfiger, spunând: ‘Tommy creează piese clasice remarcabile, reimaginate pentru a fi purtate astăzi. În fiecare an, el introduce item-uri esențiale atemporale, de la cămașa Oxford până la sacou și polo, transformându-le în produse fresh și actuale. Sunt foarte entuziasmată să iau parte la călătoria lui de modernizare a conceptului ‘Classic American Cool în această sărbătoare a prieteniei.’
Citește în continuare un interviu cu marele designer american, în conversație cu muza sa din acest sezon. Și nu uita că poți să descoperi colecția Primăvară 2024 pe *tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.
Ce v-a inspirat să lucrați împreună pentru campania Primăvara 2024?
TOMMY HILFIGER: O cunosc pe Kendall și familia ei de ani de zile și a fost remarcabil să îi observ evoluția în lumea modei. În timp ce tendințele sunt în continuă dezvoltare și schimbare, Kendall are această prezență puternică și energie optimistă care a menținut-o în lumina reflectoarelor timp de o generație. Întotdeauna colaborările cu personalități din cultura pop au fost o sursă de inspirație, și ea definește tendințele actuale.
KENDALL JENNER: Să lucrezi cu Tommy este ca și cum ai lucra cu un bun prieten. Abordează munca cu aceeași căldură și pasiune de care dă dovadă și în relațiile lui cele mai strânse. Această conexiune specială îți oferă încrederea de a fi tu însuți, permițându-ne să creăm această campanie care promovează un stil de viață autentic din Los Angeles.
Campania pune accent pe spiritul de familie și prietenie. Poți să împărtășești cum acestea se potrivesc cu valorile tale personale?
TOMMY HILFIGER: Întotdeauna m-am orientat să cultiv un spirit de colaborare și relații personale, atât cu familia mea, cât și cu prietenii mei. Când am fondat compania în 1985, mi-am dorit să întâmpin pe toată lumea într-un mod autentic, stabilind conexiuni cu cultura pop și să colaborez cu cei care împărtășesc aceleași valori. La fel ca noi, Kendall crede în a fi îndrăzneață, în a rupe barierele convenționale și în a aduce o notă distinctivă în tot ceea ce face. Ea este ca o membră a familiei, și suntem încântați să o primim alături de prietenii ei, care se sprijină reciproc în fiecare zi.
KENDALL JENNER: Familia și prietenii înseamnă totul pentru mine. Să lucrez la campania lui Tommy, Primăvara 2024, alături de prietenii mei a fost ca o zi plină de distracție. Ei sunt oamenii care sunt mereu lângă mine, și îmi place că am reușit să surprindem legătura noastră specială în imaginile campaniei.
Cum te simți să fii înconjurată de prietenii tăi cei mai apropiați și de cei dragi în această campanie?
KENDALL JENNER: În momentul în care sunt cu prietenii mei mă simt cel mai confortabil. Pot să mă relaxez și să fiu eu însămi. Faptul că a trebuit să filmăm totul în Los Angeles a fost uimitor, deoarece am crescut aici și cunoaștem foarte bine orașul. Îmi place cum Los Angeles are aceste energii diferite, atmosfera relaxată de la Venice Beach și Malibu și energia de la Hollywood în timpul nopții.
Colecția Primăvara 2024 prezintă piese clasice moderne preppy. Care sunt piesele tale favorite din colecție?
TOMMY HILFIGER: Iubesc polo-ul. Este o siluetă emblematică, sportivă, care a devenit o parte esențială a garderobei contemporane. A fost incitant să reinventez stilul de-a lungul anilor, creând perspective diferite pentru culturi, sporturi și stiluri de viață. Anul acesta, favoritul meu este polo-ul roșu și alb – un clasic all-american.
KENDALL JENNER: Cu siguranță, rochia polo. Este atât de emblematică. Îmi place că este ușoară, confortabilă și poate fi purtată într-un mod elegant sau mai lejer. Alte siluete pe care le ador sunt cele relaxate, dar clasice, inclusiv cămașa Oxford.
Tommy Hilfiger este un nume cunoscut în moda americană. Cum te simți să colaborezi cu o marcă atât de iconică?
KENDALL JENNER: Sunt foarte fericită să pot lucra cu Tommy Hilfiger. Observ că, în stilul meu personal, revin întotdeauna la piesele clasice. Îmi place că Tommy preia elemente esențiale atemporale și le oferă un aer fresh și nou. Este relaxat și confortabil, dar totodată contemporan. Simt că se potrivește perfect.