Aclamatul designer Richard Quinn contribuie cu viziunea sa iconoclastică la crearea, alături de brand-ul Tommy Hilfiger, a unei uimitoare și incluzive colecții capsulă, inspirată de arhetipuri culturale și expresii radicale. Rezultatul este unul plin de dramatism care reinterpretează, ȋntr-o manieră isteață, stilul Ivy League clasic.
Tommy Hilfiger a anunțat ȋn august, la Amsterdam, lansarea colecției de toamnă 2022, o colecție capsulă creată ȋn colaborare cu aclamatul designer Richard Quinn, câștigătorul, ȋn 2018, al premiului inaugural Queen Elizabeth II Award for British Design.
Colecția ȋmbină cu succes print-urile și siluetele exagerate marca Quinn cu iconica interpretare a stilului clasic american care caracterizează brand-ul Tommy Hilfiger. De la jachetele varsity, la jeanșii cu 5 buzunare, pantalonii chino sau jacheta din piele, capsula conține 40 de piese și a fost inspirată de o multitudine de arhetipuri culturale, inclusiv stilul punk, cel de explorator, de cheerleader sau cel atletic și este o celebrare gender inclusive al stilului individual al fiecăruia dintre noi.
Nou lansata monogramă Tommy, care reflectă spiritul inovativ caracteristic brand-ului, a fost mixată cu design-ul semnătură ȋn formă de margaretă a lui Quinn și decorează acum jachetele puffer, paltoanele, rucsacurile sport și gențile. Jachetele varsity sunt decorate cu motive unice care combină margaretele lui Quinn cu stilul college american, iar un imprimeu emblematic cu trandafiri englezești apare pe pantalonii formali, îmbrăcămintea exterioară și croielile clasice din tartan scoțian. Materialele sunt luxoase, includ velur imprimat și twill dens, în timp ce accesoriile precum cizmele imprimate și eșarfele de mătase pot deveni cadouri statement.
Am fost ȋntotdeauna inspirat de persoanele creative care forțează limitele, iar Richard nu face excepție,' a spus Tommy Hilfiger. Ȋmpreună am ȋmbinat două estetici distincte, creând o interpretare rebelă a stilului preppy. Rezultatul este unul neașteptat și optimist care reflectă spiritul jucăuș al ambelor brand-uri.'
Tommy și cu mine ȋmpărțim aceeași obsesie pentru print-uri și textile, astfel ȋncât combinarea viziunilor noastre pentru această colaborare a fost una naturală', a spus Richard Quinn. A fost extrem de interesant să mă afund ȋn arhivele Tommy și să găsesc acele piese iconice care au devenit modelele pentru colaborarea noastră. Ne-am ȋncurajat să fim dramatici și plini de vibrație la fiecare detaliu, am urmărit inovația, iar rezultatul final nu dezamăgește.'
Mai jos poți citi interviuri realizate cu ambii designeri.
Q&A — Tommy Hilfiger
De ce v-ați dorit să colaborați cu Richard Quinn?
Am fost ȋntotdeauna interesat de colaborări cu oameni care încalcă tradiția și modelează cultura pop, iar Richard nu face excepție. Estetica mărcii sale este atât de unică și diferită de a noastră ȋncât am fost imediat încântat de modul în care lumile noastre s-ar putea ȋntâlni. Richard pare a nu avea limite creative, iar pe mine mă inspiră modul în care depășește limitele design-ului.
Cum au fost aduse ȋmpreună cele două lumi în această capsulă?
Piesele celebrează și sinergizează codurile de design din inima mărcilor noastre. Ne-am inspirat din dungile noastre preppy de rugby, imprimeurile tartan și, bineînțeles, steagul american și le-am combinat cu imprimeurile head-to-toe ale lui Richard, texturile sale contrastante și imaginația sa. Rezultatul este o lume fantastică exagerată și o ador.
Ce ne puteți spune despre monograma acestei colecții?
Alături de colecția noastră FA 22 lansăm o nouă monogramă, o reinterpretare a motivului clasic TH. Pentru această capsulă, Richard a combinat-o cu imprimeul său cu margarete. Este incitant, deoarece marchează deja o nouă eră pentru brand-ul nostru, iar reinterpretarea sa este o declarație puternică de creativitate și auto-exprimare.
Cum ați echilibrat estetica diferită a design-ului?
Viziunea noastră a fost să explorăm o nouă interpretare a stilului preppy modern, îmbinând paleta noastră cromatică ȋn roșu, alb și albastru cu imprimeurile lui Richard. Rezultatul este unul îndrăzneț, distractiv și plin de contrast. În plus, amândoi împărtășim un angajament față de măiestrie, care a fost un aspect important în colecția noastră.
Care sunt piesele dvs. preferate din colecție?
Puffer-ul supradimensionat cu monogramă. Am început cu parka maxi a lui Richard și am reimaginat-o cu detalii noi și un mix-and-match de imprimeuri.
Trei cuvinte pe care le-ați folosi pentru a descrie colecția și campania?
Jucăuşă. Reinventată. Neașteptată.
Q&A — Richard Quinn
Care a fost impresia dvs. despre Tommy și care au fost primele dvs. gânduri legate de această colaborare?
Sunt de multă vreme un fan al lui Tommy și al moștenirii incredibile pe care a construit-o ca designer de modă. Privind înapoi la istoria de colaborări a brand-ului său, mi-a plăcut deschiderea sa către idei noi și parteneriate diferite sau imprevizibile. De asemenea, îi admir spiritul hotărât, el fiind un adevărat exemplu viu de vis american. Astfel am fost, desigur, foarte încântat de colaborare!
Care a fost inspirația dvs. pentru această colaborare?
Colecția noastră preia arhetipurile americane clasice ale lui Tommy și le explorează prin prisma mea creativă. Am alăturat ADN-ului său elegant, dar cool, ceea ce eu numesc estetica mea „cracked couture', pentru a crea ceva provocator și modern.
Cum ați îmbinat cele două lumi?
Am fuzionat ȋn această colecție, pentru echilibru și sinergie, elemente semnătură ale ambelor mărci. Avem o mulțime de siluete emblematice Tommy Hilfiger, cum ar fi paltonul, blazerul la două rânduri de nasturi și jacheta de varsity pe care le-am combinat cu caracteristicile predominante ale brand-ului meu precum velurul imprimat, pielea cu capse și detaliile de broderie. Îmi place modul în care colecția reflectă stilul semnătură al ambelor mărci, depășind în același timp granițele modei.
Care a fost partea dvs preferată din cadrul procesului de proiectare?
Am fost incredibil de încântat să pot lucra cu noua monogramă. Este deja un logo atât de iconic, iar această nouă iterație este una foarte puternică. Am decis să modific logo-ul combinându-l cu margareta, imprimeul meu semnătură. Rezultatul este unul unic, dar care celebrează originalul. Apoi l-am transformat într-un imprimeu repetitiv și l-am transpus pe jacquard, denim, nailon și catifea.
Ce trei cuvinte ați folosi pentru a descrie colecția și campania?
Perturbătoare. Vibrantă. Optimistă.
Colecția Tommy Hilfiger X Richard Quinn a fost lansată internațional pe 1 septembrie pe tommy.com și ȋn magazine selectate și este disponibilă și ȋn România, exclusiv online. Prietenii și follower-ii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind @TommyHilfiger și @RichardQuinn.