TMALL CHINA COOL din China în Italia

TMALL CHINA COOL din China în Italia

Tmall, principalul retailer online din China, în colaborare cu Another Magazine China, prezintă Tmall China Cool, un eveniment exclusiv care aduce visurile modei chineze la Săptămâna Modei de la Milano. Branduri chineze selectate își expun moda modernă în cadrul defilării Tmall China Cool, care se desfășoară la Galleria Meravigli, o locație istorică impresionantă în inima Milanului, cunoscută pentru arhitectura sa elegantă și semnificația culturală.

Deschiderea defilării va include o discuție de panel cu participarea specială a lui Zhang Ying, Director General al Tmall Fashion. Scopul acestei discuții este de a analiza principalele diferențe și similarități dintre cultura estetică chineză și cea italiană, precum și interacțiunea dintre China și Italia în context cultural și în industria vestimentară, subliniind rolul esențial al Tmall în sprijinul dezvoltării brandurilor de modă.

Printre vorbitorii care participă la discuția de panel Tmall China Cool se numără Chang Jing, Președinte al Sectorului Vestimentar al Lancy Co., Ltd., Duan Lian, Director General al ZHIZHI, Li Zifeng, Director Creativ al Huasheng Media și moderator al panelului, și Nicola Guerini, Director General al Milano Fashion Institute.

Forum-ul este susținut de Tmall Innovation Center (TMIC), bazat pe cercetarea datelor consumatorilor omni-channel de la Alibaba, combinând analiza big data cu sondaje pe eșantioane mici pentru a ajuta brandurile să realizeze upgrade-uri digitale și inteligente. 

Fiecare colecție prezentată pe catwalk este inspirată de expresia „Vântul din est înțelege inima mea, suflându-mi visele spre pământul vestic', simbolizând călătoria culturii și esteticii orientale către Vest. În contextul colaborării Tmall cu brandurile chineze, „vântul din est' reprezintă ascensiunea modei moderne chineze, purtată pe platforme globale precum Milano. Tmall acționează ca un pod, asemeni vechiului Drum al Mătăsii, aducând o nouă viață modei orientale și permițându-i să înflorească pe scena mondială. Acest vânt reflectă creșterea subtilă și constantă a influenței orientale, întruchipând esența universală și transformatoare a schimbului cultural.

Șapte dintre cele mai promițătoare branduri chineze, selectate de Tmall și Another Magazine China, și-au prezentat cele mai recente colecții prin intermediul defilării colective Tmall China Cool. În plus, pe 16 septembrie, Tmall a colaborat cu MIIOW pentru a organiza o expoziție de artă textilă în Milano. Cu tema „MIIOW Tehnologic, Cele Mai Bune Termice', expoziția a integrat moda, arta și tehnologia. Balonii argintii împletiți și textilele tehnice „8º warmer' de la MIIOW au transformat acest palat cultural într-un „planet termic MIIOW' surrealist, unde vizitatorii au avut ocazia să se întâlnească cu textilele high-tech din China și să se bucure de farmecul lor senzual..

Pe 20 septembrie, EiLLEN ELITEE de la LANCY Group a prezentat un Show de Primăvară/Vara EiLLEN ELITEE. EiLLEN ELITEE subliniază încrederea și glamour-ul femeilor tinere de carieră, integrând moda orientală cu pragmatismul, pentru ca lumea să poată descoperi un brand chinezesc mai dinamic. Observăm că designurile moderne „în stil nou chinezesc', cu o croială mai simplă și mai dinamică, atrag o atenție considerabilă din partea pieței internaționale. În plus, brandurile de îmbrăcăminte chinezești demonstrează o estetică vestimentară nouă, mai creativă și inclusivă, după ce au integrat stiluri distincte.

Su Yu, Director General al Centrului de Marketing pentru Branduri Tmall, a declarat că Tmall China Cool nu se angajează doar să promoveze brandurile chinezești pe scena globală, ci își propune, de asemenea, să stabilească o platformă care să convergă puterea designului și a îmbrăcămintei contemporane chineze, punând în legătură estetica chineză cu Europa și restul lumii.

BSM 

BSM își propune să folosească cultura tradițională chineză ca fundație, angajându-se într-un dialog între moda modernă și estetica artistică tradițională. Prin integrarea culorilor, tehnicilor tradiționale de broderie, modelelor florale, materialelor sezoniere și croielilor structurale în designul contemporan, BSM evidențiază „farmecul delicat' al stilului Nou Oriental. Aceasta infuzează articolele vestimentare cu un farmec estic inerent, făcându-le atemporale pe măsură ce trec prin fluxul timpului. 

YAYA

După peste 50 de ani de creștere și transformare, YAYA a devenit un simbol al mândriei și puterii naționale, începând cu primul său sacou din puf din China. Colecția explorează interconexiunea dintre corp și diferite spații prin lungimi flexibile și forme asemănătoare supermodelor. În ceea ce privește ingeniozitatea designului, YAYA elimină detaliile inutile pentru a prezenta proporții și volum clasice, subliniind plăcerea senzuală a țesăturilor și texturilor. Folosirea culorii negre clasice și a pufului de gâscă albă siberiană reflectă atitudinea brandurilor chinezești față de lume într-o eră a toleranței și diversității, precum și posibilitățile infinite ale modei.

TATA

TATA a fost fondată în 2003, interpretând împletirea modei și iubirii printr-un concept de design unic. În ultimii 15 ani, fiecare pas a fost marcat de amprenta modei. Fiecare pereche de pantofi poartă căldura emoției, construind un oraș plin de dragoste și vitalitate, invitând pe toată lumea să își găsească propria poveste și fericire în el. Tema pentru evenimentul de la Săptămâna Modei de la Milano este „Accente în aer liber', în colaborare cu Swarovski, vizând evidențierea unei întoarceri la natură, combinând plăcerea senzorială rafinată cu auto-vindecarea, optimismul și un echilibru între mișcare și liniște.

ZHIZHI

Viziunea brandului Zhizhi Clothing este de a oferi designuri moderne, ecologice și practice pentru femei. Brandul combină meșteșugul tradițional cu inovația și selectează materiale naturale precum bumbacul, inul, mătasea și lâna, insistând pe utilizarea metodelor de fabricație responsabile din punct de vedere ecologic. Designurile brandului sunt practice, simple și elegante. Scopul este de a crea îmbrăcăminte cu amintiri emoționale pentru femeile chineze, permițând poeziei să comunice cu viața de zi cu zi și să înregistreze povestea romantică a fiecăruia.

ORANGE DESIRE 

Orange Desire a fost fondat în Shanghai în 2017, având ca obiectiv satisfacerea nevoilor vestimentare ale femeilor active în viața de zi cu zi. Produsele Orange Desire pentru cele patru sezoane respectă conceptul de design „pragmatism delicat' și sunt dedicate creării de produse de înaltă calitate, caracterizate prin „ușurința de a fi purtate și potrivite cu orice'. Brandul oferă cinci linii diferite, fiecare concentrându-se pe un tip specific de îmbrăcăminte: woolab, O, Odenim, Code Line și Soda Line.

PURE TEA

Brandul PURE TEA utilizează imaginea „茶 – ceai' pentru a capta esența vieții literare și artistice orientale, reimaginând-o și examinând-o într-un context modern, depășind limitele dintre Est și Vest. Această serie, inspirată de visurile Orientului, transformă fluturii și florile în aripile libertății, traversând granițele dintre vise și realitate, comunicând farmecul Estului. Îmbrăcate în dantelă, ca emoțiile interioare delicate ale femeilor, aceste creații evocă o temperament blând și grațios în vis.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial