The New Hilfigers

Citește în exclusivitate două conversații cu Amber Valletta și Devon Aoki, două dintre persoanele foarte cool desemnate să reprezinte imaginea colecției de toamnă Tommy Hilfiger, într-o campanie ce aduce laolaltă cinci familii americane emblematice: Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon și Steve Aoki.

Iconicul brand Tommy Hilfiger se întoarce la originile sale în această toamnă, celebrând colecția de sezon prin intermediul unei campanii care reinterpretează perspectiva sa incluzivă asupra familiei. Astfel, creativi cool din multiple generații îmbracă piesele Americana caracterizate de culorile reprezentative Tommy (roșu, alb și albastru), create în stiluri prep atemporale și caracterizate ca un Classic American Cool.

Campania emoționantă este una care celebrează toate familiile și timpul prețios petrecut împreună, iar piesele vestimentare sunt reinterpretări inspirate ale stilurile clasice din bogata arhivă Tommy Hilfiger, ce arborează motive instantaneu recognoscibile, precum originalul Tommy Tartan sau monograma TH. 

Astfel, piesele sunt îmbrăcate în campanie de icons ale culturii pop americane, în portrete intime ce redau optimism și bucurie trăită împreună: legendarul producător Quincy Jones, de 28 de ori câștigător al premiului Grammy, apare alături de copiii, nepoții și strănepoții săi; SZA, o voce contemporană relevantă, este însoțită de familie și prieteni; modelul Paloma Elsesser apare, de asemenea, alături de apropiații ei; supermodelul Amber Valletta pozează alături de familia sa; iar frații Devon și Steve Aoki (model și muzician) apar alături de familia lor extinsă în imaginile realizate de Renell Medrano și stilizate de Carlos Nazario. 

Citește în continuare două scurte conversații cu Amber Valletta și Devon și Steve Aoki, și nu uita că noua colecție Tommy Hilfiger, pentru toamna 2023, este disponibilă în magazinele Tommy Hilfiger din întreaga lume, în magazinele partenerilor selecționați și pe *tommy.com

Amber Valletta

Q: Care este primul subiect de conversație când familia se reunește în weekend?

AMBER: Cu toții avem vieți ocupate, așa că atunci când ne întoarcem acasă, suntem fericiți să fim împreună și încântați să împărtășim ceea ce se întâmplă în viața noastră. Se vorbește mult unul peste altul și se râde. A fi împreună te face să simți starea de apartenență.  

Q: Poți împărtăși o experiență sau o amintire în care ai simțit o emoție profundă, de apartenență, cu alte persoane?

AMBER: În fiecare an, merg în excursie cu toate femeile din familia mea. Suntem patru generații de femei care se unesc pentru a râde, a plânge, a mânca, a dansa, a împărtăși și a petrece timp de calitate creând amintiri speciale împreună.

Q: Ce rol joacă comunicarea în relațiile tale de familie?

AMBER: Comunicarea este conexiune. Fie că este vorba de vești importante care schimbă viața sau de provocări de zi cu zi, este vorba despre împărtășirea și sprijinirea reciprocă. Știm cu toții că oricare ar fi situația cu care ne confruntăm, suntem cu toții împreună.

Q: Ce înseamnă Americana pentru tine?

AMBER: Americana înseamnă să fii conștient de diferențele noastre de moștenire și cultură în timp ce celebrăm tot ceea ce suntem, individual și colectiv. Există și un element de nostalgie acolo – și de a avea speranță într-un viitor mai bun pentru generațiile viitoare.

Steve și Devon Aoki 

Q: Când ești plecat cu familia, cine este DJ-ul familiei?

DEVON: Steve are, evident, un mare talent muzical și mult gust în materie de muzică, dar eu am fost întotdeauna un mare fan al muzicii, așa că îmi place preiau controlul și să pun niște mix-uri. Avem gusturi destul de eclectice în muzică și ne împărtășim mereu ultima noastră descoperire.

Q: Ce înseamnă să fii membru al unei familii americane moderne?

STEVE: Familia – oricum ți-o definești pe a ta – este ancora ta în lume. Sunt propriile majorete care îți oferă puterea și motivația de a te strădui să fii mai bun. Sunt, de asemenea, cei la care te întorci pentru a te reîncărca. Suntem foarte norocoși să avem o familie generoasă și caldă care mă inspiră în fiecare zi.

Q: Unde simți că aparții?

STEVE: În familia mea, descopăr un sentiment autentic de apartenență, în care mă simt prețuit și dețin o influență semnificativă. Dragostea necondiționată pe care o revarsă asupra mea este diferită de orice altceva în lume, inspirându-mă și revigorându-mă pentru proiectele mele creative. Starea profundă de a fi împreună pe care o am când petrec timp cu familia îmi alimentează spiritul, dându-mi putere să înfrunt provocările cu putere și să îmbrățișez dragostea de neînlocuit pe care familia mi-o oferă – o forță care deține un loc special în inima mea.

Q: Te simți ca acasă atunci când ești în oraș sau în natură?

DEVON: Există atât de multă energie creativă în oraș, te inspiră, e interesantă. Dar îmi place sentimentul de a lăsa totul în urmă pentru liniștea pe care o ai când ești în aer liber. Există ceva vindecător și puternic în a fi lângă mare – mă întorc mereu simțindu-mă plină de energie.

Q: Cum îți afectează familia identitatea?

DEVON: Sunt copilul cel mic din copiii tatălui meu și copilul mijlociu pentru mama mea și întotdeauna am încercat să aduc cele două grupuri de copii împreună cât am putut. Am o perspectivă unică pentru că fiind copilul cel mic am avut parte de toată atenția din partea tatălui și a fraților mei mai mari și am avut sentimentul de siguranță și protecție. Împreună cu mama, tatăl meu vitreg și frații mai mici, am simțit un sentiment mai mare de responsabilitate și independență și am funcționat ca un copil mijlociu. Ambele case au fost pline de multă dragoste, dar un sentiment mai mare de responsabilitate și de comunitate în cadrul dinamicii familiei m-a ajutat să devin autonomă și, în cele din urmă, să pot lucra la o vârstă fragedă. Fratelui meu Steve îi place să mă numească creierul operației, dar de fapt sunt mai mult ca lipiciul. Sunt profund loială și protectoare cu oamenii pe care îi iubesc.

Q: Te-a ajutat familia să-ți dezvolți simțul moștenirii?

DEVON: Când am devenit mamă, m-am concentrat pe cultivarea unei iubiri care este puternică, altruistă și conectată cu generațiile care au venit înaintea mea. Mă gândesc la mama mea, la bunicii mei și chiar la părinții lor și știu poveștile lor și că și-au dat viața în același mod în care eu o dau pe a mea – cu bunăvoință, generozitate – generației următoare și într-un scop mai mare decât am putea vreodată să înțelegem cu adevărat. Simt un angajament profund de a duce mai departe această moștenire. Să fac această campanie pentru Tommy Hilfiger cu copiii mei, mama mea, sora mea, frații mei și nepoata mea, a fost incredibil de special pentru mine, deoarece am putut să sărbătoresc și să includ diverși membri ai familiei mele. Această campanie onorează visul nostru, al familiei noastre, al poveștii noastre într-un mod semnificativ.

Q: Când ai simțit un sentiment profund de apartenență în familia ta?

DEVON: Nu există nici o experiență care să creeze un sentiment mai profund de apartenență. Este mai degrabă ca și cum sentimentul de apartenență la o familie este întărit atunci când realizezi că nu există nimeni mai bun pentru această „muncă’. Nu există alternativă și nu există nimeni care să fie de fapt mai bun să o facă. Ai o poziție importantă de jucat în cea mai tare echipă de pe pământ și ceea ce știi și înțelegi intuitiv este esențial pentru fiecare membru al familiei tale. Este cea mai importantă „muncă’ din lume.

În România colecția Tommy Hilfiger se găsește în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial