The Grand Avenue: un strop de “digital detox” sau avantajele experienței offline pentru iubitorii luxului din România

Atunci când vorbim despre lux, una din principalele teme de discuție este legată de experiența care gravitează în jurul acestui lucru, fie că vorbim de servicii sau de produse achiziționate. Într-o eră din ce în ce mai digitalizată, industria luxului caută metode prin care să își redefinească poziția și să rămână atractivă în ochii clienților. Este oarecum firesc faptul că social media, comerțul electronic și tehnologia mobilă au reușit să provoace orice strategie clară a operațiunilor care conturează experiența clienților. În prezent, putem accepta faptul că un consumator modern de lux interacționează cu mărcile într-o multitudine de moduri diferite și folosește canale diferite pentru a se informa despre acestea.


Acesta este motivul pentru care, în anumite cercuri sociale, a apărut o tendință relativ nouă de a considera independența de online noua definiție a luxului. Spunem relativ recentă, pentru că nu este o noutate absolută, ci este o tendință care are capacitatea să capete amploare pe măsură ce anii trec și dependența de tehnologie devine din ce în ce mai evidentă. Este clar faptul că boutique-ul este, în continuare, locul de cumpărare preferat de marea majoritate a persoanelor care sunt atrase de luxul autentic.


O decizie îndrăzneață și oarecum surprinzătoare a fost luată de către Bottega Veneta, un binecunoscut brand de lux, care, la începutul anului 2021, a decis să nu mai utilizeze platformele de social media pentru a-și promova produsele. Pentru a răspunde acestei decizii, unul dintre cei mai puternici oameni din industria de lux, Francois Pinault, CEO al grupului Kering, din care face parte și Bottega Veneta, a declarat: În ceea ce privește strategia sa de comunicare digitală, brandul nu dispare din rețelele sociale, ci doar le folosește diferit. Bottega a decis, în conformitate cu poziționarea sa, să se sprijine mult mai mult pe ambasadorii și fanii săi, oferindu-le toate informațiile de care au nevoie pentru a vorbi pe diverse rețele de socializare, lăsându-i pe aceștia să vorbească pentru brand, mai degrabă decât să o facă singur.’


Toate aceste argumente nu vin să contracareze în vreun fel ascensiunea mediului online în comunicarea directă dintre brandurile de lux și consumatorii săi. Însă vin să argumenteze faptul că magazinele fizice au rolul bine determinat și puternic ancorat în realitate, iar simbioza dintre interacțiunea digitală și experiența fizică poate fi soluția pentru un viitor echilibrat, dorit de majoritatea clienților. Poate de aici a apărut și acest nou curent de detox digital despre care discutam la începutul articolului. Într-o lume hiperconectată, să fii „întotdeauna online’ este acum o normă, oamenii petrecând, în total, o zi pe săptămână online, conform celor mai recente studii. Așa că offline este considerat noul lux și este rezervat celor puțini care își permit să folosească tehnologia după bunul plac și nu ca o necesitate. 


Și pentru că vorbim de ceea ce înseamnă offline și unde această tendință poate fi cu ușurință aplicată în țara noastră, răspunsul poate fi ușor intuit. Galeria The Grand Avenue este, probabil, cea mai bună recomandare premium de petrecere a timpului în Capitală, fără a simți nevoia sau presiunea de a fi permanent online. Aici, lucrurile se desfășoară după o altă ordine, unde branduri precum Louis Vuitton, Rolex, Valentino, Dolce & Gabbana, Elisabetta Franchi, Diesel, Philipp Plein sau Dsquared2 și multe altele te așteaptă cu cele mai recente colecții, pentru a fi admirate, probate și achiziționate, completate de zona de restaurante si cafenele, SpA sau servicii profesionale, toate aflate sub același acoperiș.


Astfel, pentru foarte mulți amatori de lux, experiența emoțională unică este cea mai apropiată definiție care stă la baza dorinței de a achiziționa produse și servicii care nu sunt disponibile oricui. În realitate, luxul înseamnă dezirabilitate, experiența unică a unui magazin care să îți răsfețe simțurile și interacțiunea cu consilierii de vânzări, oferind un plus de confort și plăcere. De aici și până la apariția celebrelor wishlist’ ale brandurilor nu a mai fost decât un pas, un pas menit să consolideze dorința de achiziție, tocmai pentru că luxul reprezintă un întreg proces de atracție și de maximizare a așteptărilor. Din acest motiv, existența magazinului fizic, acolo unde clientul probează și trăiește experiența la cel mai înalt nivel, devine o completare firească a experienței de cumpărare.


Și pentru că vorbim de noutăți și de dinamica pieței, luna decembrie aduce cu sine o premieră în galeria The Grand Avenue, acolo unde un brand cu tradiție în orologeria de lux deschide primul monobrand din țara noastră. Este vorba de binecunoscuta marcă elvețiană de ceasuri Tudor, cea care va aduce cele mai cunoscute modele ale sale în România, prin intermediul Chronolink, compania care este și reprezentantul oficial Rolex în țara noastră. Experiența magazinului fizic nu poate fi eludată în industria luxului, mai ales atunci când ne referim la orologerie de cel mai înalt nivel. Complexitatea interacțiunii dintre cumpărător și brand devine și mai rafinată atunci când această relație se bazează pe intimitate și exclusivitate. Din acest motiv, accesul în boutique-urile noastre se bazează pe un sistem complex de programare, astfel încât atenția reprezentanților magazinului să fie concentrată pe un singur client. Setarea unor standarde înalte în interiorul magazinului completează, în mod fericit, întregul proces de achiziție.’, a declarat Alexandra Țenescu, director de comunicare al Chronolink România. 


Așadar, galeria The Grand Avenue rămâne, în continuare, singura destinație din România în care luxul se poate manifesta la întreaga sa voluptate, bazându-se pe experiența de cumpărare și de mixul unic de mărci prezente, fie prin monobranduri, fie prin multibranduri, alături de servicii la cele mai înalte standarde.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial