Bijuteriile TEILOR sunt sinonime cu eleganța și strălucirea, iar brand-ul, înființat în 1998 de o echipă de bijutieri experimentați, nu mai are nevoie de alte introduceri pentru publicul de la noi.
TEILOR a fost alături de ELLE New Media Awards 2021, un eveniment care a reunit creatorii de conținut online, sărbătorindu-le creativitatea și succesul, dar și designeri, vedete și prieteni ai revistei ELLE. Pentru o seară, Clubul Diplomatic din București s-a transformat într-o scenă pentru efervescența creativă locală, iar cornerul TEILOR realizat special pentru acest eveniment a făcut un statement clar: că tendințele sezoniere pot veni și pot trece, dar că diamantele, ca și stilul, rămân pentru totdeauna.
Invitații ELLE au celebrat vizitând stand-ul în care erau expuse prețioasele bijuterii și au avut ocazia să testeze noul filtru de Instagram, Pure Diamonds, creat de TEILOR cu realitate augmentată pentru a reflecta întocmai filosofia brand-ului: anume, că îmbinarea dintre creativitate, artă și precizie este întotdeauna o idee bună. Cinemagrapf-ul cu diamante și filtru retro a creat un efect de intensitate vizuală maximă; o invitație la noi amintiri, sub deviza: „Trends come and go, diamonds are forever.'
Într-o seară în care dress code-ul petrecerii ne-a întors privirile nostalgic către trecut, TEILOR ne-a propus să ne uităm și către viitor, subliniind încă o dată că unele lucruri sunt făcute să dureze.
Citește și:
Câștigătorii ELLE New Media AWARDS 2021
Foto: ELLE