Sistemul De Plată, Check-in, Top Up Și Refund La Cea De-a Șasea Ediție A Festivalului Neversea

Accesul în festival va avea loc în zilele de 4, 5, 6, 7 iulie, începând cu ora 16:00. Ridicarea brățărilor în timpul festivalului se poate face zilnic, până la ora 04:00 am, iar accesul în festival până la ora 05:00 am. Organizatorii recomandă celor prezenți să adopte o vestimentație lejeră, pentru a face cu brio față căldurii, să folosească cremă de protecție solară și să se hidrateze corespunzător în timpul evenimentului. De asemenea, să verifice lista cu obiectele permise pe care le pot lua cu ei în festival, pentru a evita situațiile în care acestea le vor fi aruncate de către agenții de securitate la zona de intrare. 


Printre obiectele interzise se numără următoarele: droguri, alcool, materiale inflamabile, sticle (inclusive sticle de parfum sau deodorant), biberoane, umbrele, produse cosmetice (crema de soare este permisă), rucsacuri sau borsete mai mari de 29 cm x 21 cm x 12 cm, conserve, artificii, lasere, spray-uri, cuțite, arme, obiecte contondente, bannere susținute de bețe, scaune, lanțuri, articole pirotehnice, mâncare sau băuturi, animale, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR sau cu obiective detașabile, orice tip de obiecte care pot răni. Mai multe detalii despre obiectele cu care nu au voie participanții să intre în festival pot fi regăsite în regulamentul de pe site-ul oficial, neversea.com, la capitolul 8, secțiunea 8.8.


TOP UP & REFUND

Sistemul de plată de la Neversea este oferit prin sprijinul Raiffeisen Bank, Banca Oficială a Festivalului, și este integrat cu sistemul de acces, care aduce mai multă siguranță și facilitate participanților.

Toți cei prezenți vor putea plăti în festival doar prin intermediul brățării de festival, astfel că nu vor avea posibilitatea de plată cash sau card direct la vendori. Alimentarea brățării de festival se face prin procesul de top-up, corelat cu contul fiecăruia de check-in. Top-up-ul se poate realiza atât online (din contul de check-in online – recomandarea organizatorilor) sau la locație, la zonele de CreditPoint din festival, atât cu cash, cât și cu cardul. 

Opțiunea de refund online este disponibilă doar pentru sumele încărcate online, prin procesul de top up online. Fiecare posesor poate să aleagă ce se întâmplă cu banii rămași pe brățara de festival: să solicite refund sau să îi doneze pentru a susține cauza socială prin intermediul „Spitale Publice din Bani Privați‘. Solicitarea de refund/ donate se realizează din contul clientului de Check-in, de unde a făcut și top-up-ul online.


Refund-ul online începe din 8 iulie, ora 9:00 și va fi disponibil până în data de 12 iulie, la ora 23:59. 

Toți cei care au realizat top-up-ul la festival, vor putea solicita refund la locație pe perioada festivalului de la căsuțele CreditPoint din festival și luni, 8 iulie, de la ora 10 la 17, la punctul de ticketing de lângă accesul principal.

Mai multe informații despre securitate, acces, check-in și top-up pot fi regăsite în regulamentul oficial, pe site-ul neversea.com sau pe paginile de Social Media. Toți cei care au nelămuriri și situații particulare sunt îndemnați să folosească mediile de comunicare precum mesaje private în social media sau adresa de email ask@neversea.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial