Rețeaua Sephora, încă din anii 70 sinonimă cu o viziune singulară și creativă asupra frumuseții, s-a alăturat ELLE New Media Awards 2021 și a celebrat alături de noi creativitatea influencerilor din online. Pentru o seară, Clubul Diplomatic din București a devenit o adevărată scenă pentru creatori de conținut, designeri, vedete și apropiați ai revistei ELLE, o sărbătoare a celor care ne inspiră în fiecare zi prin conținutul pe care îl creează.
În deplin acord cu modul inovator în care Sephora a imaginat dintotdeauna spații unice dedicate frumuseții, în care sunt reunite nu doar cele mai diverse tipuri de produse de beauty, ci și servicii de machiaj, sfaturi personalizate, cadouri speciale și consiliere pentru îngrijire, corner-ul imaginat de brand pentru acest eveniment a fost unul inovator și nostim.
Astfel, în spațiul dedicat Sephora, decorat cu ample aranjamente florale, participanții la ELLE New Media Awards au avut parte de o provocare – să folosească drept leagăn uriașa bilă suspendată, pentru un moment de irezistibilă bucurie jucăușă, în care toate grijile cotidiene să nu mai conteze. Nu e de mirare că invitații au apreciat din plin ideea și s-au amuzat alături de noi.
Citește și:
Vedete la ELLE New Media AWARDS 2021
Foto: ELLE