Școala de Vară GPeC 21-26 august: cinci zile de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing, team-building și fun la aer curat de munte

Școala de Vară GPeC 21-26 august: cinci zile de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing, team-building și fun la aer curat de munte

Aflată la a 14-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online din România care îmbină utilul cu plăcutul: workshop-uri pe cele mai actuale subiecte din domeniu, unii dintre cei mai buni traineri din Digital-ul românesc și 5 zile de networking, team-building și distracție alături de reprezentanții C-Level ai companiilor din domeniu. 

Evenimentul se desfășoară în perioada 21-26 august 2024 la munte, în Moeciu de Sus, prețul biletelor pornind de la 899 EUR + TVA pentru acces la toate cursurile, cazare și mese incluse pentru întreaga perioadă.

Școala de Vară GPeC se adresează tuturor celor direct interesați de E-Commerce și Marketing Digital: magazine online, agenții specializate, retaileri tradiționali care vor să dezvolte componenta online, antreprenori care doresc să pornească un business online, platforme de e-commerce, furnizori de servicii digitale, tool-uri, procesatori de plăți, companii de curierat etc. 

Înscrierile se fac online pe site-ul GPeC, iar până pe 19 iulie 2024 prețurile sunt reduse cu 100 de euro prin Oferta Early Bird: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/#inscriere 

Subiecte de maxim interes abordate de către unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu

Școala de Vară GPeC le aduce participanților nu mai puțin de 18 ore de cursuri și dezbateri alături de unii dintre cei mai buni specialiști din E-Commerce și Marketing Online: 

  • Situația pieței de e-commerce la zi, impactul jucătorilor chinezi, estimări pentru Q4 2024 – Tudor Manea (eMAG), Cornel Morcov (FAN Courier), Daniel Slăvenie (Limitless Agency), Cătălin Maftei (Poșta Panduri & Plăți Online)
  • Cum se construiește o strategie de marketing online pas cu pas – Raluca Radu (MTH Digital)
  • Strategii must-have în Google Ads pentru magazinele online în Q4 2024 – Dragoș Smeu (Mavericks)
  • SEO în epoca A.I.: cum maximizezi rezultatele de marketing în 2024 – Horia Neagu (Napoleon Digital)
  • Meta Ads: tactici eficiente de creștere a rezultatelor din reclame – Oana Vasilică (Canopy)
  • Pinterest Ads: Secrete din culise pentru campanii care convertesc – Sabin Belușică (Aleph Holding)
  • Introducere în LLM-uri: Descoperă de ce GPT ar putea să te frustreze – Cristian Orășanu (Naratix.ai) 
  • Influencer Brand: Secretele Viralității – Victor Urda (Genius Media) 
  • Despre Influencer Marketing și amprenta digitală a brand-ului tău – Cristian China-Birta
  • Data-driven profitability: eCommerce KPI’s & Models – Cătălin Vlădescu (VTEX)
  • Strategii de Creștere a Profitului: Ce trebuie să știi pentru oferte de succes – Cosmin Dărăban (Gomag)
  • Strategii de crestere a ROAS-ului cu 40% în Facebook Ads – George Rășchitor (Sinaps)
  • Despre cum te ajută plățile online în dezvoltarea business-ului – Horia Grozea (NETOPIA Payments)

Pe lângă cursuri, Școala de Vară GPeC aduce participanților networking prin activitățile de team-building organizate, plimbare cu biciclete electrice într-un peisaj superb de munte la Șirnea, barbecue, concert folk live cu Marius Matache și multe zâmbete timp de 5 zile alături de cea mai frumoasă comunitate din online. 

Înscrieri cu preț redus până pe 19 iulie 2024

Taxa de înscriere la Școala de Vară GPeC este redusă cu 100 de euro până pe 19 iulie, biletele pornind de la 899 EUR + TVA pentru cazare în regim DOUBLE, All Inclusive. Toate detaliile și înscrierile se regăsesc online pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/ 

Despre GPeC

Cu o tradiție de 19 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est:

  • GPeC Proficiency – Programul de Mentorat dedicat Magazinelor Online care oferă un audit complet al prezenței online și consultanță de specialitate cu scopul dezvoltării business-ului; 
  • GPeC SUMMIT (două ediții pe an) – Conferință, Cursuri, Masterclass, Expo, Networking, Party, Speakeri internaționali legendari; 
  • GPeC Republica Moldova (două ediții pe an) – cea mai importantă Conferință & Expo de E-Commerce din Republica Moldova, Chișinău;
  • Școala GPeC – În fiecare an, două serii de Cursuri Intensive de E-Commerce și Marketing Online (iarna și vara), dar și Team-Building & Networking în mijlocul Comunității Online; 
  • Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Premiere a celor mai importante companii din Comerțul Electronic Românesc și a magazinelor care au absolvit programul GPeC Proficiency cu cele mai bune rezultate; 
  • Emisiunea ePlan by Știrile Pro TV & GPeC – singura emisiune dedicată Antreprenoriatului Online, E-Commerce & Digital Marketing, produsă de un trust național de televiziune și prezentată de Andrei Radu (GPeC).
Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial