O călătorie nu e memorabilă doar dacă destinația e specială, important e și anturajul, grupul de prieteni sau colaboratori cu care vei împărți acele experiențe. Pentru că, da, ai nevoie și de niște experiențe care să dea sare și piper escapadei. Iar dacă poți combina un trip de business cu câteva pleasures, atunci chiar că ești mereu câștigat și nu vei simți o secundă că ‘pierzi timpul’. Asta s-a întâmplat și cu ultimul press trip la care am participat, la invitația Huawei, în Dubai împreună cu un grup alături de care voi bifa în curând toate continentele. Cu un smartwatch la mână (noi, ultra cool, evident, ne-am dus la lansarea ceasului purtând ceasul la mână) am realizat cât de pline ne erau zilele, adică făceam între 13 și 15 mii de pași zilnic, pe distanțe de kilometri. Așadar, nu ne-am rezumat doar la a participa la evenimentele de lansare pentru care am fost invitați, dar am realizat și coperta revistei ELLE cu Irina Rimes, am cutreierat neobosiți prin Dubai și în afara lui (de la excursia în deșert cu mașinile pe cele mai mișcătoare dune de nisip, de mă întrebam nonstop câți centimetri ne mai trebuiau să ne rostogolim, până la safari-ul citadin unde am cunoscut niște familii de lemuri pe care voiam să le iau acasă).
Dar… business first! Așadar, HUAWEI a lansat săptămâna trecută, în cadrul evenimentului anual de prezentare a produselor inovatoare, șapte noi produse, incluzând tablete, laptopuri, dispozitive purtabile și alte device-uri inteligente. Evenimentul a avut loc la celebrul Hotel Atlantis The Royal din Dubai – probabil îl ții minte din momentul în care feed-ul de Instagram ți s-a umplut de toate celebritățile mapamondului, prezente la concertul lui Beyonce cu prilejul deschiderii hotelului care azi este cel mai mare și mai spectaculos din Dubai.
Printre noile produse se numără HUAWEI WATCH GT4 Green (ceasul despre care spuneam că mi-a înregistrat toți pașii din Dubai și acum o face și în București), MateBook X Pro, MateBook 14, FreeClip Beige (abia aștept să intru în posesia acestor căști, pe care le voi purta și ca cercei, atât de cool sunt!).
HUAWEI WATCH GT 4 41 mm Green are un aer foarte fresh, de primăvară, și denotă eleganță și un ceva aparte, diferit. Ediția Green a HUAWEI WATCH GT 4 face parte din strategia „Fashion Forward' a brand-ului și aduce un upgrade de design (cureaua e realizată din material fluoroelastomer) și o variantă de culoare verde revigorantă (o nuanță pe care nu o mai vezi în altă parte, care fie se integrează perfect în ținutele și culorile pe care le îmbraci primăvara sau vara, fie e un contrapunct cool la o ținută). Cadranul elegant prezintă, de asemenea, texturi ondulate și simetrice în diferite tonuri inspirate din cele ale florilor care răsar primăvara. Și ai la dispoziție peste 25.000 de variante de personalizare a ecranului!
Pe lângă design, smartwatch-ul este dotat și cu tehnologii de ultimă generație pentru a oferi informații personalizate exacte despre activitățile sportive și despre starea de sănătate.
Ceasul este, de asemenea, echipat cu o gamă de funcții avansate de monitorizare a sănătății și fitness-ului, incluzând o nouă tehnologie HUAWEI, TruSleep™ 4.0, pentru monitorizarea științifică a somnului (pentru mine un aspect foarte important!), dar și HUAWEI TruSeen™ 5.5, care asigură citiri precise ale ritmului cardiac și analize eficiente ale performanței în exercițiile fizice (am făcut împreună cu el toată seria de stretching, după 45 de minute de bicicletă, serie pe care singură n-aș fi făcut-o niciodată). În perioada 22 mai-3 iunie, ceasul beneficiază și de o ofertă pe HUAWEI Store – https://consumer.huawei.com/ro/wearables/watch-gt4/buy/ (ai cadou o curea și garanție extinsă la 12 luni).
Nu am cum să nu mă laud cu faptul că ședința foto pentru revista ELLE cu Irina Rimes, imaginea HUAWEI, a fost realizată în apartamentul prezidențial de la Palazzo Versace și pentru asta îi mulțumim și Ionelei Săvescu, directorul de comunicare și PR al hotelului, pentru ajutor. Ne-am simțit atât de bine în acest spațiu care se întinde pe două etaje și vreo 700 de metri, cu piscină, masă de biliard, lift, cam orice îți trece prin cap, încât dacă nu era următorul eveniment la care urma să participăm probabil că ne-ar fi apucat dimineața acolo.
Dar ne doream să mergem la expoziția globală HUAWEI XMAGE, intitulată „O lume plină de căldură – 12 ani de fotografie Huawei', care a avut loc în districtul cultural Alserkal Avenue din Dubai. Aceasta a fost cea mai mare expoziție de fotografie din istoria HUAWEI.
Premiile HUAWEI XMAGE 2024, competiția anuală care celebrează excelența fotografică a platformei deschise HUAWEI pentru smartphone-uri, au fost, de asemenea, anunțate în timpul ceremoniei de deschidere a expoziției. Ajunsă la a opta ediție consecutivă, competiția își propune să inspire consumatorii să își dezvolte creativitatea și imaginația folosind tehnologia avansată de imagistică XMAGE a Huawei. „O lume plină de căldură – 12 ani de fotografie HUAWEI' înseamnă aproape 300 de imagini realizate cu smartphone-uri Huawei, selectate dintre milioane de fotografii, încapsulând noua filosofie de brand a HUAWEI XMAGE, „Puterea imaginii'.
Tot în acea seară, pe 8 mai, seria HUAWEI P a fost actualizată cu seria HUAWEI Pura. Așadar, seria HUAWEI Pura reprezintă un nou început, cu o nouă atitudine, integrând perfect ce este mai bun în fotografie, design estetic, cu un stil unic. Am aflat și faptul că HUAWEI Pura 70 Ultra a ocupat primul loc în ultimele clasamente DXOMARK pentru camerele de smartphone-uri, cu un scor impresionant de 163 de puncte.
Keith Ladzinski, fotograf la National Geographic, a spus în timpul ceremoniei de deschidere, în timp ce prezenta fotografiile pe care le-a realizat cu acest nou device: „Fotografia este un limbaj universal. Captează frumusețea și inspiră conversația. Această expoziție reflectă meditația HUAWEI asupra tehnologiei și artei și prezintă o filosofie de brand sinceră.' Eu înțeleg cel mai bine acest lucru, am părăsit Dubaiul cu nu mai puțin de o mie de poze pe care le-am lipit la cele 300.000 pe care le aveam deja.