Inovație, stil și emoție sunt cele trei cuvinte care definesc colecția Innovation Circular Design Story, semnată de designerii H&M și creată exclusiv din materiale reciclate. Be bold, but be sustainable!
Colecția creativă H&M Innovation Circular Design Story, destinată celor cărora le place să experimenteze și să se exprime creativ, celebrează două teme: sustenabilitatea și voia bună, și vorbește despre un viitor abordat cu curaj. Realizată cu o grijă sporită pentru sustenabilitate și utilizare îndelungată, dintr-o multitudine de materiale reciclate și reciclabile de ultimă oră, colecția evidențiază angajamentul H&M față de o formă de producție circulară. Pentru a sărbători această nouă colecție, brand-ul a colaborat, pentru campania intitulată sugestiv „Chiar înainte să înceapă petrecerea, cu nume sonore precum Normani, Gigi Hadid și Kaia Gerber. Iar în România, celebrități și creatori de conținut au decis să se alăture campaniei, purtând piesele spectaculoase din colecție și ducând mai departe un mesaj de responsabilitate, arătând tuturor celor care îi urmăresc că poți să fii fashionable și să te bucuri de modă, dar să faci și alegeri sustenabile, în același timp.
Fiecare piesă din colecție a fost creată cu intenția de a maximiza utilizarea și reciclabilitatea sa. Piesele sunt versatile, construite pentru a funcționa în mai multe moduri: sacourile supradimensionate pot fi purtate și ca rochii, bretelele pot modifica fit-ul cămășilor sau al paltoanelor, pantalonii pot fi stilizați cu ușurință datorită fermoarelor reglabile, iar rochia de bal a fost concepută ca o ținută formată din două piese, top și fustă, ce pot fi purtate și separat, în mai multe contexte, deci sunt mai versatile.
Le vezi în imaginile alăturate, în care Delia, Dana Rogoz, Alice Cavaleru, Emil Rengle, Mimi, Alex Vang și Smaranda Știrbu se pregătesc să intre în spiritul festiv al sezonului, purtând piese care nu doar că sunt strălucitoare, cu volume dramatice și croiuri inovatoare, dar sunt și alcătuite din materiale realizate cu tehnologii ce le măresc durata de viață și posibilitatea de a fi reciclare, precum REPREVE® Our Ocean® (fibre provenite din deșeuri de sticle cu risc ridicat de a pătrunde în mări și oceane), Cycora® de la Ambercycle, fibra celulozică Eastman Naia™ Renew, TEXLOOP™ RCOT™ sau pielea vegană Vegea™.
Pe lângă accentul pus pe circularitate și construcție, colecția, care va fi lansată pe 9 decembrie în magazinul H&M din Băneasa Shopping City și online, pe www.hm.com, este, de asemenea, o sărbătoare a designului, a exprimării prin modă și a simțirii libere. Este, în fapt, o celebrare a culorilor strălucitoare și a imprimeurilor atrăgătoare, o invitație la pregătirea pentru party alături de prieteni, o reîntoarcere la nopțile de neuitat în haine de petrecere. Pe scurt, este ceea ce vrei să porți pentru un atât de necesar moment de plăcere și de evadare.
La această sărbătoare a modei se adaugă și dorința H&M de a le ușura clienților luarea unor decizii de cumpărare mai conștiente și mai sustenabile. De aceea, membrii Programului de Loialitate sunt constant recompensați pentru acțiunile care contribuie la un viitor mai sustenabil al modei. Astfel, ei primesc atât un voucher digital și puncte Conscious pentru fiecare pungă cu articole vestimentare, indiferent de brand, adusă la reciclat și predată în magazinele fizice H&M, cât și puncte pentru cumpărăturile efectuate cu propria pungă de cumpărături. Și este foarte ușor să devii membru: descarcă aplicația H&M sau înscrie-te pe www.hm.com și bucură-te de beneficii precum vouchere bonus de cumpărături, promoții speciale exclusive pe tot parcursul lunii decembrie, competiții cu premii doar pentru membri, oferte de la parteneri și multe altele!
CONȚINUT VIDEO ELLE
Realizatoare: Domnica Mărgescu Fotografii: Tibi Clenci
Make-up Artist Bourjois și Alexandra Crăescu / Endorphin Lab.
Coafură: Sorin Stratulat / Redken Artist România și Andrada Moisescu /Beauty District.
Asistenți styling: Matei Olteanu, Ionela Haraseniuc, Taisa Gavrilescu.
Locație: Millo Offices