Veranda Mall devine primul mall din România care își lansează propria colecție de haine, o mișcare foarte îndrăzneață care își propune să atragă atenția asupra lifestyle-ului de Obor, un statement cultural în care moda promovată de Veranda Mall se integrează perfect în cultura străzii și în vibe-ul general al cartierului.
Colecția capsulă, disponibilă pe Veranda Mall Online începând cu 6 noiembrie, este extrem de colorată și foarte versatilă. Realizată în stilul athleisure, cu piese unisex și printuri etnice și urbane, inspirate până în cel mai mic detaliu de Piața Obor și de locurile emblematice din Veranda Mall. Verze, banane, tarabe din piață, scări rulante și treptele emblematice ale mall-ului, toate se integrează perfect în designul pieselor vestimentare pentru a celebra cartierul Obor.
Pentru Veranda Mall, această simbioză cu Oborul a fost mereu una asumată. A devenit, treptat, parte din zonă, iar zona, parte din ei. „Ne-am influențat reciproc și ne-am dezvoltat împreună încă din perioada construcției Veranda Mall, și vom continua să o facem și de acum înainte. Suntem în mijlocul unui mozaic de oameni, iar produsele regăsite în mall parte a unui mozaic de produse și a unor fluxuri locale, naționale și globale de consum și de producere a identității’, spune Alexandru Dincovici, reprezentantul mall-ului.
Designul colecției este semnat de Tammy Lovin, în colaborare cu brandul mysimplicated
Una dintre marile provocări ale acestui proiect a fost găsirea unui designer care să se potrivească perfect viziunii lor. Însă colaborarea cu Tammy Lovin, creatoarea acestei colecții, a fost din start una inedită.
Cu un portofoliu de designer industrial care realizează instalații artistice și experiențe pop-up, design de produs și grafici 3D, cu o linie proprie de haine și una de bijuterii care au fost expuse și la Museum of Design din New York, Tammy lucrează de mult timp cu mysimplicated, un brand care permite purtătorilor să-și personalizeze propriile haine printate digital, și s-a dovedit a fi cea mai potrivită alegere pentru proiectul Veranda Mall.
„Tammy lucra foarte mult cu pattern-uri geometrice și culori neon. Ne-am dorit să își păstreze stilul propriu, modern, chiar futurist, și să îl combine cu ceva mai degrabă tradițional’, mai spune Alexandru.
În fond, mixul de concepte modern versus tradițional reprezintă perfect povestea Veranda Mall: o clădire nouă și modernă, aflată în inima unui cartier eclectic și pestriț cu istorie și tradiție. „Așa am ajuns la combinația modern-tradițional, forme geometrice-forme naturale, concret-abstract pe care o puteți vedea în colecție’.
Despre această colecție, Tammy spune că este rezultatul unui clash foarte interesant. „Peste cele două mixuri de vechi-tradițional, piața Obor, și mall-ul Veranda, nou și modern, am venit cu viziunea mea asupra acestora. Culorile puternice, volumetrii atipice, pattern-uri striking care reinterpretează într-un mod contemporan și purtabil toate elementele menționate. Practic print-ul hainelor este un treasure hunt uriaș. Pozele au fost făcute special pentru această colecție și absolut toate elementele pot fi regăsite fizic în cartierul Obor.
A fost o provocare să îmbin stilul de design 3D în care activez și să creez un look final închegat pentru toate piesele care atunci când sunt privite în ansamblu, să fie foarte evident că sunt o colecție unitară’.
În era digitalului, colecția este promovată de Ana Tobor, primul influencer virtual din România
Ana este imaginea colecției proaspăt lansate și primul influencer virtual din România. Ea se alătură influencerilor virtuali precum Lil Miquela sau Imma Gram care au luat cu asalt lumea marketingului digital și care au strâns deja mii de urmăritori pe Instagram.
Colaborarea ei cu Veranda Mall face parte dintr-o serie mai amplă de proiecte tech & digital prin care mall-ul își propune să contribuie pe termen lung la reafirmarea cartierului Obor ca unul dintre cele mai cool locuri de vizitat din București.
Photoshootingul inedit a fost realizat de Tibi Vîntur
Tibi Vîntur este unul dintre cei mai apreciați fotografi de fashion ai momentului, fiind mereu inspirat de nonconformism și de partea mai experimentală a modei. Fotografiile realizate de acesta surprind cu originalitate spiritul jucăuș și versatil al hainelor cu printuri din Obor.
Colecția conține piese vestimentare precum rochii, pantaloni, cămăși, bluze, hanorace și jachete, care pot fi combinate atât între ele, cât și cu alte piese, pentru a obține un look urban, cool și la modă.
Tammy se simte în special atașată de rochia inspirată din parcarea mall-ului Veranda mixată cu poze de produse pe tarabă. „Îmi este imposibil să aleg o piesă preferată, având în vedere că știu exact la fiecare dintre ele ce au special și care este povestea lor unică, însă probabil că acea rochie are un avantaj în ochii mei, datorită cromaticii folosite, a culorilor și a combinațiilor de culori care fac parte în mod obișnuit din vocabularul meu stilistic’.
Colecția exclusivă inspirată de cartierul Obor va fi disponibilă pe Veranda Mall Online începând cu data de 6 noiembrie.
Despre Veranda Mall:
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.
Tammy.Studio – creează instalații artistice si pop-up-uri conceptuale, uneori interactive dar întotdeauna instagramabile, plusând în paralel cu realizarea de vizualuri dedicate conturilor de social media ale brand-urilor ce îmbină tehnici de foto-manipulare și modelare 3D.
Tibi Vîntur – este unul dintre cei mai apreciați fotografi de fashion ai momentului, fiind mereu inspirat de nonconformism și de partea mai experimentală a modei.
mysimplicated.com – este un brand cu focus pe customizarea articolelor vestimentare ce permite utilizatorului să-și creeze propriile haine printate digital, migrând focusul dinspre brand către consumator. MYsimplicated colaborează cu numeroși artiști din diverse arii și chiar și branduri.