Anul acesta, în cadrul Festivalului Internațional de Film de la Cannes, TEILOR, brandul românesc de bijuterii, a strălucit pe Red Carpet. Bijuteriile încrustate în diamante au fost purtate de către Catrinel Marlon, ambasadoarea TEILOR pe plan național și internațional.
Catrinel Marlon, actriță și model de talie internațională, a purtat bijuteriile TEILOR pe covorul roșu, în cadrul Festivalului Internațional de Film de la Cannes.
Pentru brandul TEILOR, a fost o premieră să completeze ținutele persoanelor publice prezente la Cannes, cu bijuterii statement, încrustate în diamante și pietre prețioase, parte din colecțiile Pure Diamonds și TEILOR Exclusive.
„A fost o bucurie să pășesc pe Red Carpet purtând bijuteriile TEILOR, brandul pe care îl reprezint în România și pe plan internațional. Bijuteriile te fac întotdeauna mai puternică și mai încrezătoare, indiferent de context. Iar un plus de strălucire e întotdeauna binevenit.„, povestește Catrinel Marlon, Ambasadoare TEILOR.
Cercei TEILOR, aur alb de 18K cu diamante de 5.2ct si diamante de 1.7ct
Pe lângă prezența lui Catrinel Marlon, pe covorul roșu au purtat bijuteriile TEILOR și Nicole Cavallo, Creative Director la Nicole Milano Official, și Bianca Niculae, manechin român.
„TEILOR este brandul care, prin fiecare bijuterie, oferă curaj. Suntem foarte bucuroși de legătura pe care am creat-o cu Catrinel și de întreaga noastră colaborare. Ea, prin natura sa și prin rolurile pe care le îndeplinește – mamă, actriță, model, soție – ne inspiră. Tototdată, ne bucură prezența TEILOR pe covorul roșu de la Cannes, mai ales într-un moment în care focusul nostru se îndreaptă către expansiunea internațională. ” declară Andreea Bîrlădeanu, Marketing Manager @TEILOR.
Despre TEILOR
Cu o prezență de 23 de ani în România, TEILOR deține peste 50 fizice atât la nivel național, cât și international, în țări precum Bulgaria (Sofia) și Polonia (Varșovia).
Viziunea TEILOR este unică în ceea ce privește întreaga expriență de brand. Prin strategia curentă, TEILOR este brandul dedicat tuturor categoriilor de vârstă, în timp ce se prezintă ca o sursă de inspirație pentru generațiile viitoare. Colecțiile de bijuterii variază de la piese din aur, până la piese unicat, încrustate în diamante și pietre prețioase, care se pliază pe dorințele fiecărei categorii de clienți.
În 2021, TEILOR a lansat trei site-uri internaționale: teilor.bg, teilor.pl și teilor.com, continuând, astfel, planurile de expansiune internațională, atât în online, cât și la nivelul magazinelor fizice.
Foto: TEILOR