Plătește cu cardurile Mastercard Business emise in Romania și ai acces la oferte speciale și soluții destinate antreprenorilor și întreprinderilor mici și mijlocii.
Mastercard a lansat „Pachetul pentru Digitalizarea afacerii”, o suită de soluții pentru accelerarea transformării digitale dedicată antreprenorilor și întreprinderilor mici și mijlocii din România ce își realizează operațiunile financiare prin cardurile Mastercard Business emise in Romania.
Soluția propusă de Mastercard și partenerii săi bancari, ce emit carduri Mastercard Business, vine ca răspuns la nevoia micilor afaceri ce și-au regândit operațiunile în noul context de lucru. De la modul în care fac plățile, la felul în care organizează întâlnirile interne, până la interacțiunile cu clienții si partnerii de afaceri, o mare parte din modul de lucru tradițional al firmelor a fost mutat din mediul fizic în mediul online.
Astfel prin „Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii” și în baza parteneriatului cu Mastercard, o serie de parteneri, care se adresează segmentului de clienți IMM, au construit pentru aceștia soluții personalizate, care vin la pachet cu discounturi de preț atunci cand sunt achiziționate cu un card Mastercard Business.
Vorbim astfel despre ofertele relevante, create împreună cu Connections Romania, certSign și SanoPass, urmând să fie extins cu noi beneficii pe toată durata anului 2021.
Începând cu 15 martie, posesorii de carduri Mastercard Business emise în România beneficiază de 6 luni de asistență gratuită la achiziționarea pachetului Digital Workplace pentru o perioadă de 12 luni.
Soluția oferită de Connection România constă în hardware, software și suport, precum și până la 30% aplicat la cele mai des utilizate servicii de încredere eIDAS oferite de certSIGN, alături de consultanță gratuită, de 2 ore, 4 ore și, respectiv, 6 ore, în funcție de tipul de pachet achiziționat.
„‘Digital Workplace‘ este primul serviciu smart de pe piața din România prin care companiile pot avea acces în același timp la echipamente IT&C, produse software și suport de specialitate. Clienții Digital Workplace își pot centraliza de-acum achiziția de echipamente (laptop-uri, sisteme desktop sau All in One și rețelistică), cu cea de licențe software (Windows, Office, Teams) și cu cea de suport IT (remote și on-site) prin achiziționarea unui singur serviciu, cu un singur furnizor și fără plăți în avans. Digital Workplace este disponibil și pentru companiile care au trecut definitiv la „work from home”. Prin accesul la o suită de software colaborativ, cum ar fi Microsoft TEAMS, comunicarea dintre angajații unei companii, prin apeluri de voce sau video, nu a fost niciodată mai ușoară, practic la două click-uri distanță, fără costuri suplimentare. De asemenea, partajarea informațiilor de orice fel va fi la fel de ușor de gestionat prin accesul la platforma Microsoft OneDrive. Achiziționând acest serviciu, o companie beneficiaza atât de o reducere directa a cheltuielilor cu până la 30%, prin reducerea costurilor cu departamentul propriu de IT, precum și indirect, printr-o gestionare mult mai ușoară a contractului, având în vedere ca va avea un singur furnizor de servicii, nu trei.” declară Vlad Sgindar, Managing Partner Connections Consult.
Fondat în 2005 în București, Connections este un grup european de companii de tehnologie. De-a lungul anilor, compania s-a reinventat de mai multe ori, a trecut prin diferite etape și a dobândit rezistență financiară pe piață și maturitate. Anul 2016 a marcat primii pași ai extinderii regionale, prin deschiderea de birouri în Belgrad – Serbia și Sofia – Bulgaria.
„2020 ne-a schimbat pe toți, de la modul în care gândim, lucrăm și trăim. Ne-a pus în fața nevoii de adaptare rapidă pentru a ne putea desfășura activitațile pe care până atunci le făceam într-un anumit fel Cea mai mare nevoie de transformare a venit, însă, în sectorul afacerilor mici care au înțeles, mai mult ca niciodată, că digitalizarea îi va ajuta fundamental chiar dacă business-ul lor este unul tradițional. Venim astăzi în sprijinul micilor întreprinzători cu o serie de oferte special create să îi ajute în acest nou context local, regional si mondial.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
De asemenea, suita de soluții din „Pachetul pentru Digitalizarea afacerii” include 50% reducere la abonamentele medicale SanoPass dedicate angajaților și servicii gratuite de medicina muncii. Toate cele de mai sus au fost gândite pornind de la experiența comună a Mastercard și a partenerilor săi în colaborarea cu IMM-urile; acestea au rolul de a acoperi nevoia de expertiză și consultanță, fiind special dezvoltate în parteneriat cu Mastercard.
Toate detaliile referitoare la soluțiile și serviciile incluse în suita „Digitalizarea afacerii tale” sunt disponibile pe www.mymastercard.ro/business, platforma digitală dedicată programului Premium & Business, precum și pe website-urile partenerilor.