O firmă de succes este mereu bine organizată și nu rămâne niciodată în pană de hârtie, pixuri, toner sau alte produse esențiale muncii. Dacă faci lista cu obiectele care nu trebuie să lipsească de pe biroul tău, iata câteva idei ajutătoare!
Hârtia A4 sau A3
Hârtia pentru copiator sau imprimanta nu trebuie să lipsească niciodată din birou. Este consumabila care se epuizează cel mai repede, în special dacă lucrezi într-un domeniu solicitant, în care trebuie să listezi proiecte, contracte, mailuri, comunicate, răspunsuri și adrese. Astfel, trebuie să acorzi o mare atenție aprovizionării constante și din timp a stocului, pentru a nu întâmpina întârzieri în activitate.
Calitatea acestui articol de papetarie va influența aspectul și calitatea documentelor pe care va trebui să le întocmești. Contractele sau actele oficiale, proiectele de prezentare, planșele și reprezentările grafice au nevoie de hârtie de calitate superioară.
Dosare și bibliorafturi
Bibliorafturile, dosarele, foliile din plastic și clipboardurile pentru documente sunt, de asemenea, indispensabile în organizarea oricărei activități. Este recomandat ca toate documentele să fie îndosariate și depozitate corespunzător pentru a respecta normele din standardele ISO de calitate. Cu cât te vei organiza mai bine, cu atât munca ta va fi mai ușoară.
Suport de birou
Un suport de birou echipat cu toate accesoriile necesare îți va fi de real ajutor. Îl poți dota cu pixuri, creioane, markere, cutter, foarfecă, capsator sau orice alt produs de birotică necesar în munca ta. Este ideal pe orice birou.
Agende și caiete office
Din aceeași gamă a articolelor de papetărie importante pentru birou fac parte și agendele și caietele office. Toate notițele din timpul ședințelor, ideile care îți vin în urma unor discuții, informațiile primite prin telefon vor fi imediat înregistrate în aceste articole. Nu va mai exista riscul să uiți sau să pierzi nicio informație.
Cele dotate cu spiră sau microperforații sunt o soluție practică atunci când obișnuiești să desprinzi filele din agendă și să le folosești separat. Variantele care conțin și separatoare colorate te vor ajuta să evidențiezi rapid importanța anumitor pagini și să le găsești mult mai ușor.
Materiale tipizate
Facturierele, chitanțierele și borderourile nu pot lipsi mai ales dacă desfășori activități de contabilitate. În orice afacere vei avea nevoie de un stoc de materiale tipizate. De asemenea, în funcție de domeniul tău de lucru, s-ar putea să mai ai nevoie și de bonuri de consum, avize, autorizații sau registre.
Notițe autoadezive
Cu siguranță sunt printre cele mai îndrăgite articole de papetărie, nelipsite de pe niciun birou. Foarte ușor și rapid de utilizat pentru notarea mesajelor importante, se pot lipi pe orice suprafață și sunt un bun „reminder'.
Perforatorul
Prieten cu arhivatoarele și dosarele cu șină, perforatorul nu trebuie să îți lipsească de pe birou. În variante standard sau profesionale, te va ajuta să perforezi cât mai multe coli dintr-o apăsare. Documentele vor fi astfel îndosariate și organizate în cel mai elegant mod.
Plicurile
Aceste articole sunt indispensabile în corespondența firmei. Poți opta pentru diverse tipuri de plicuri, care pot fi din plastic, hârtie, burduf, siliconic sau autoadeziv.
Succesul se obține în urma unei organizări bine făcute. La aceasta contribuie și calitatea obiectelor de papetărie folosite. Alege-le ținând cont de domeniul de activitate și de necesitățile tale.
Articol realizat de www.iagency.ro