Nike, mai determinat ca niciodată să-și susțină comunitatea în a merge mai departe, prin sport, fan engagement și story telling

Nike, mai determinat ca niciodată să-și susțină comunitatea în a merge mai departe, prin sport, fan engagement și story telling

De data aceasta mai departe, înseamnă mai extrem. Nike a organizat pentru comunitatea din București o alergare nocturnă, în miez de noapte, cu obiectivul de a oferi o experiență diferită de running. Scopul acestui eveniment a fost de a valida încă o dată filosofia Nike, aceea că echipamentele și tehnologiile dezvoltate sunt pregătite să facă sportul accesibil tuturor, în absolut orice condiții. 

În premieră pentru comunitatea de running din București, Sport Time – distribuitorul Nike – a organizat un eveniment menit să le testeze limitele. S-a ales o locație inedită – Parcarea Multimodal Străulești – ora de start pentru alergători a fost miezul nopții, iar temperaturile sub 0 grade au fost mixate cu averse de ploaie. Simularea de suprafețe diverse de alergare a venit natural prin prisma locației. Totul pentru a experimenta cele mai noi tehnologii si produse Nike gândite pentru a înfrunta orice conjucturi posibile de alergare. 

Cu suportul comunității, Nike reușește să surprindă de fiecare dată și să facă orice ieșire din zona de confort transformațională pentru atleții, fanii sau invitații prezenți la evenimentele organizate. Nu este doar un statement de brand, ci un lifestyle în sine. 

Ca drept dovada, impactul evenimentului a putut fi evaluat în timp real. Conceptul #MidnightRun #RunInTheDark #RunNoMatterWhat a avut un engagement foarte mare din partea celor prezenți care au preluat în postările lor toate detaliile de producție si tot ce s-a întâmplat acolo ca experiență. 

„Pentru Nike, sportul este mai mult decât performanță – este un mod de viață, o oportunitate de a ieși din zona de confort și de a transforma fiecare obstacol într-o experiență care te face mai puternic. Evenimentul Midnight Run este un exemplu perfect al modului în care inovația, comunitatea și pasiunea se reunesc pentru a crea ceva unic. a declarat Emanuel Iuhas – Marketing Operations Manager pentru România.

Despre Sport Time Balkans

Grupul Sport Time Balkans este partenerul și distribuitorul exclusiv Nike, din anul 2014, pentru majoritatea teritoriilor din regiunea Balcanilor și deține acorduri comerciale începând cu anul 2020 și pentru distribuția oficială a brandului în România și Bulgaria.           

În prezent, compania operează cele 10 magazine și cele 2 outlet-uri Nike din România și va continua să deschidă în viitorul apropiat noi locații și să lanseze noi concepte inovatoare de retail în întreaga regiune. Sport Time Balkans este permanent dedicat promovării sportului și unui stil de viață sănătos, oferind în același timp produse și servicii premium către milioane de clienți din toată regiunea Balcanilor.     

Mai multe informații despre Sport Time Group puteți găsi pe www.sporttimegroup.com .

Despre Nike

NIKE, Inc. cu sediul în Beaverton – Oregon, este leader internațional în design, producție și distribuție de încălțăminte, îmbrăcăminte, echipamente și accesorii sportive autentice pentru o largă varietate de activități sportive. Mai multe noutăți și alte informații financiare sunt disponibile la www.nike.com și pe Instagram @nike.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial