Într-o noua campanie care are la bază self-love-ul și acceptarea de sine, Modivo pune în prim-plan personaje de o frumusețe unică, ce ne conving că aprecierea trăsăturilor fizice considerate în mod obișnuit anormale este cheia iubirii de sine.
Prin frumusețea lor hipnotizantă, multibrand-ul redefinește noțiunea de canon de frumusețe cu ajutorul modelelor care se exprimă prin celebrarea stilului lor unic. În același timp, ele subliniază mesajul principal al campaniei – iubește-te pe tine însuți și apreciază-ți unicitatea.
„Înainte aveam complexe în legătură cu urechile mele proeminente, dar astăzi le apreciez originalitatea și mă bucur că arăt așa cum arăt”, spune Janek. Pentru el, acceptarea trăsăturilor care îl făceau diferit de colegii săi a fost un punct de cotitură. Le-a transformat în semnele lui distinctive, ajungând astfel să se iubească pe el însuși. „Mi-a plăcut faptul că nu toată lumea privește lucrurile la fel ca ceilalți, ceea ce dă un anumit sentiment de unicitate și de încurajare în momentele dificile” – spune Paweł și adaugă: „Cel mai important lucru este să îți stingi criticul interior și să te tratezi ca pe cel mai bun prieten al tău.” Eroina acțiunii, Magda, rezumă: „Self-love-ul este o persoană care se acceptă pe sine și personalitatea sa, cu toate avantajele și dezavantajele sale, și transferă acest lucru celorlalți, care pot percepe defectele lor ca pe ceva special.”
Campania „Celebrate Yourself” de la Modivo este despre abordarea pozitivă a vieții prin exprimarea stilistică plină de culoare, unde fiecare personaj are un impact asupra modului în care se vede pe sine și cum vrea să fie perceput. Fiecare accesoriu si piesă vestimentară reprezintă o semnătură a unicității, iar modivo.ro oferă o gamă variată de articole care se mulează perfect personalității individuale. În plus, confortul si stilul pot deveni un duo de neegalat, care să îți sublinieze punctele forte ale siluetei sale sau să-ți evidențieze trăsăturile preferate.
În cadrul campaniei „Celebrate Yourself”, MODIVO a intrat în colaborare cu brandul internațional Chantelle, ale cărui produse pot fi găsite în oferta multibrandului polonez. Brand-ul francez valorifică diversitatea, iubirea de sine, incluziunea și pasiunea pentru moda de înaltă calitate, pe care o subliniază la fiecare pas. Lenjeria intimă a brand-ului francez, printre altele, a fost folosită într-o ședință foto de către protagonistele campaniei „Celebrate Yourself”, demonstrând că oricine se iubește pe sine și își recunoaște unicitatea se transformă în reprezentare ideală a frumosului.
Celebrează-ți în fiecare zi personalitatea, purtând piese speciale, care te scot din anomimat. De ce nu ai încerca o rochie elegantă, portocalie, pe care să o asortezi cu o pereche de flats stylish?
Sau alege o rochie animal print, structurată și îndrăzneață. Lasă-ți imaginația să lucreze și nu alege cele mai la îndemână accesorii – mizează pe o pereche de bocanci sau de sneakers și renunță complet la bijuterii pentru un look neașteptat.
În ton cu popularitatea trend-ului Y2K, o salopetă din denim se va dovedi o piesă de rezistență pentru garderoba ta de primăvară/vară, fie că mergi la un festival, că îți propui o plimbare în parc cu prietenii sau că mergi la muncă.
Pentru o ieșire în oraș, nu ezita când vine vorba despre o singură piesă specială pe care să o incluzi în ținuta ta. Fusta pe care ți-o propunem, croșetată și atipică, nu are nevoie decât de un top simplu și de multă atitudine.
Și pentru că e important și ce porți pe sub haine (chiar dacă beneficiezi doar tu), alege lenjerie cu un aer romantic și care îți conferă susținere serioasă.
Foto: Modivo