Colecția Pandora ME a fost relansată în 2021 cu o atitudine cu totul nouă. Apelând la energia Generației Z, colecția este o celebrare a auto-exprimării și a creativității, îmbrățișând frumusețea din diferențele noastre. Este vorba despre încălcarea regulilor, sfidarea așteptărilor și îndrăzneală.
Pentru a relansa colecția Pandora ME, brand-ul și-a unit forțele cu artiștii inspiraționali Addison Rae, Charli XCX, Donte Colley, Beabadoobee și Cecilia Cantarano. Colectivul de artiști este format din oameni frumoși individual, care sunt conectați prin creativitate și muzică, reflectă dorința fanilor Gen Z pentru personalizare, dar și sentimentul de apartenență la un grup.
Inspirată din lumea muzicii și a culturii online, campania are o melodie exclusivă, SWEAT, a artistei Charli XCX, prin care este sărbătorită individualitatea. Videoclipul creat ca parte importantă din campanie, regizat de vizionara Hannah Lux Davis, prezintă colectivul influent de artiști evidențiindu-și stilul personal completat de bijuteriile din colecție pentru a reprezenta cel mai bine cine sunt.
Personalizarea este în centrul colecției, cu multiple accente de stil care permit purtătoarei să își exprime propriul stil unic. Brățări cu lanț gros și coliere, cercei mono cerc și inele care pot fi suprapuse sunt complet personalizabile, datorită conectorilor și legăturilor special create pentru a schimba stilurile din nou și din nou. Opusurile atrag: design-ul industrial este compensat de influențe organice. Metalele potrivite pentru combinații de stil. Perle de cultură de apă dulce, emailuri vibrante și pavé în albastru electric, violet și verde sunt juxtapuse cu argint 925, amestec unic de metale placat cu aur rose de 14k și ruteniu.
#PandoraME