Orice adolescent cool întemeiază „o relație’ cu totul specială cu Levi’s, care de cele mai multe ori rămâne așa pentru o viață. Și asta și datorită faptului că Levi’s știe cum să țină pasul cu moda și cu felul în care se schimbă societatea în ziua de azi.
Așadar, Levi’s a decis să introducă un nou font care evoca sentimentul și vibe-ul anilor 1970. Acest tip de logo era comun în limbajului vizual al epocii și putea fi găsit pe orice, de la tricouri, la postere de filme, la coperți de albume. Iar acum, Levis îl readuce înapoi pentru colecția de primavara/vara 2022.
Levis Poster Logo este de fapt o interpretare din anii 1970 a logo-ului clasic Levis care va fi disponibil pe tricouri, topuri și hanorace pentru următorul sezon. A fost numit „Poster Logo’ deoarece, deși nu provine de fapt din arhivele Levis, este ceea ce v-ați fi asteptat să vedeți pe un poster publicitar Levis din anii 70. Are un look nou, fresh, care surprinde nu numai limbajul vizual al acelei epoci, ci și renașterea anilor 70 din anii 1990, când toată lumea adora același lucru, și anume pantalonii boot cut, piesele din magazine de second hand și tricourile Hang Ten cu dungi.
Jill Guenza, vicepresedinte design pentru femei Levis, Strauss & Co spune: „Iubim acest logo pentru ca are acel vibe de întoarcere în timp, dar arată cumva actual. Este ca o descoperire grozavă din anii 70 pe care ai găsit-o în timp ce făceai cumpărături într-un magazin second hand, în anii 1990 dar care înca arata bine într-o garderoba contemporana.’