Ca să ilustreze în colecția primăvară-vară 2024 această idee menită să inspire și să motiveze, BOSS a înrolat celebrități cunoscute pe plan internațional. Campania globală arată noi fețe recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrați BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho și jucătorul italian de tenis Matteo Berrettini. Cântăreața și actrița britanică Suki Waterhouse revine ca ambasadoare de brand pentru ceasuri, bijuterii și ochelari. În campanie, fiecare protagonist se află într-un labirint, pășind din întuneric spre lumină, prezentând astfel, metaforic, semnificația alegerilor pe care le facem în viață pentru destinul nostru.
Această colecție BOSS clădește pe elemente de design prezentate la show-ul din Miami, unde a putut fi admirată o paletă de culori discretă și sofisticată, pliată pe interpretări contemporane ale unor piese clasice. Astfel, a fost creată o selecție pentru o garderobă completă, pentru orice ocazie, care să răspundă unui stil de viață ocupat. Binecunoscutele costume BOSS sunt reinterpretate într-o suită de siluete moderne și puternice, în nuanțe blânde, din țesături ușoare și contrastante. Ele oferă fluiditate și structură, opacitate și translucență, conferind o perspectivă fresh, dar și o eleganță adecvată pentru sezonul cald.
Un motiv central recurent este monograma cu dublu B, prezentă pe multe piese, fie ele de îmbrăcăminte, fie accesorii. Acest detaliu distinct, cu designul împletit, reprezintă spiritul unui adevărat BOSS, un individ curajos, care nu se teme să ia o poziție fermă.
Colecția BOSS primăvară-vară 2024 este acum disponibilă atât în magazinele BOSS din toată lumea, cât și pe boss.com sau la partenerii brand-ului.