David Bechkam face prima sa apariție din parteneriatul strategic și colaborarea pe termen lung cu BOSS.
O distribuție de top, ce reunește fețe noi și emblematice alături de talente recunoscute, aduce la viață acest nou capitol captivant din povestea BOSS. David Beckham, legendarul fotbalist britanic și icon de stil apare în prima sa campanie după anunțarea parteneriatului strategic și colaborarea pe partea de design cu brandul. Muzicianul nigerian Burna Boy și actorul și modelul sud-coreean Lee Jong-suk se alătură listei de personalități, unde le regăsim și pe supermodelul brazilian Gisele Bündchen și legendara Naomi Campbell, care revine în acest sezon ca ambasador al brandului pentru licențele BOSS Watches, Jewelry și Eyewear, și jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini, care revine ca ambasador al brandului pentru licențele BOSS Watches, Jewelry și Eyewear.
Chiar de la lansarea campaniei cu impact emoțional #BeYourOwnBOSS, BOSS a încurajat fiecare individ să ducă o viață determinată de propriile alegeri, ghidată prin stil și încredere. Pentru sezonul de Toamnă/Iarnă brandul duce acest mesaj și mai departe, îndemnând că puterea de a-ți găsi vocea și de a fi propriul tău BOSS nu este doar un angajament temporar: este pe viață.
Este extraordinar să fac parte din această campanie BOSS pentru sezonul Toamnă/ Iarnă 2024, care dă un start spectaculos al ambasadoriatului meu pe termen lung cu BOSS,’ spune David Beckham.
În noua campanie, fiecare vedetă – stilizată în cele mai recente ținute BOSS -dezvăluie principiile după care se ghidează în viață. Selecția pentru sezonul Toamnă/ Iarnă 2024 oferă variante complete pentru orice ocazie, care se integrează natural într-un stil de viață intens.
Costumul original BOSS este reimaginat în siluete puternice și moderne, care oferă o perspectivă proaspătă, perfect adaptată lunilor mai reci care urmează. În campanie, fiecare protagonist își așterne pe hârtie principiile de viață. Decorul office elegant și ținutele impecabile, precum și elementele vizuale corporate evidențiate în decorul campaniei, sunt o extensie a temei „CorpCore’ prezentate pentru prima dată la show-ul BOSS toamnă/iarnă 2023 în septembrie anul trecut.
Lansarea va fi susținută de o campanie de marketing 360 de grade amplificată prin vizualuri stradale la scară largă, prezente în 29 de orașe cheie de pe glob. Online, BOSS continuă să se implice și să-și construiască comunitatea de fani prin lansarea noului său canal de Instagram. Lansarea live a campaniei de toamnă/iarnă va implica și mai mult baza de fani Instagram BOSS. Pe Threads, BOSS va prezenta clipuri audio BTS cu vedetele sale, în timp ce sondajele și întrebările vor incita activitatea fanilor BOSS și vor amplifica engagement-ul, creând buzz în jurul campaniei.
Noua colecție de toamnă/iarnă 2024 este disponibilă începând din 28.08.2024, în magazinele BOSS din întreaga lume, pe boss.com și prin parteneri.
Look-uri cheie:
Esența colecției de îmbrăcăminte pentru bărbați BOSS prezintă stiluri office redefinite, așa cum se vede în costumele elegante și paltoane cu umeri conturați, accentuate cu cravate rafinate, creând o reinterpretare puternică a ținutelor office clasice. În selecția de lux, două look-uri cheie pentru bărbați sunt realizate din țesătură Bisontex – un amestec de lână de bizon și cașmir într-o nuanță distinctă, gri-maro nisipoasă.
În colecția pentru femei, clasicul power suit reactualizat este în centrul atenției, cu o notă de lux realizată cu tipare și dimensiuni noi, texturi bogate și forme puternice ale umerilor. Aspectele esențiale includ un sacou cu dungi din lână virgină, cu fermoar la spate, asortat cu o fustă creion, precum și o haină petrecută, realizată din piele cu model de crocodil reliefat, un costum din două piese și un trenci din aceeași lână de cașmir ultra moale, ca și în colecția pentru bărbați.
Autorii campaniei:
Fotograf: Mikael Jansson
Creativi: Trey Laird & Team Laird
Cast: David Beckham, Naomi Campbell, Lee Jong-suk, Gisele Bündchen, BurnaBoy.