Ioana Grama se numără printre cei șapte protagoniști ai copertei noastre de mai, o ediție inspirată de ideea că cele mai sustenabile haine pe care le putem avea sunt cele care deja se află în dulapurile noastre. Ideea acestui proiect a venit din partea Arctic, care a lansat o campanie-concept, sub forma unui brand de haine, Forgotten: brand-ul reprezintă nici mai mult, nici mai puțin decât acele haine pe care le avem deja, ne sunt dragi, și care merită să fie îngrijite cu atenție, pentru a rezista cât mai mult în timp.
Ioana s-a alăturat proiectului nostru și ne-a împărtășit răspunsuri la câteva întrebări esențiale când vine vorba despre modă și sustenabilitate: ne-a povestit despre piesa ei favorită, redescoperită în dulap, despre criteriile pe care trebuie să le îndeplinească o piesă vestimentară pentru ca ea să o considere timeless și despre ce înseamnă pentru ea sustenabilitatea în modă.
„Pentru ca o piesă să fie timeless, trebuie să fie versatilă, dar trebuie să fie simplă. Simplitatea este cea care durează: hainele basic, sacourile supradimensionate sau o fustă din piele neagră… exemple ar fi multe. Am redescoperit în dulap un palton din piele neagră, vintage, pe care l-am achiziționat acum mulți ani și de care am uitat complet, până anul trecut, când am început să-l port din nou aproape zi de zi., spune Ioana Grama.
Pentru mai multe secrete de stil & sustenabilitate, urmărește video-ul.
Conceptul Forgotten, lansat ca un fashion brand de către Arctic, ne îndeamnă să fim mai responsabili cu alegerile noastre vestimentare, să nu ne mai lăsăm furați de mirajul tendințelor și noutăților și să revenim periodic la acele piese pe care le avem în garderobă și care au nu doar calitate, dar și o semnificație aparte pentru fiecare dintre noi. Este simplu, când îți poți îngriji hainele cu tehnologia potrivită.
https://www.arctic.ro/forgotten/